Кожний третій користувач сервісу програмного реєстратора розрахункових операцiй (ПРРО) ПриватБанку користується “Касою” через смартфон та мобільний додаток “Термінал” чи власний кабінет сервісу інтернет еквайрингу Liqpay. Як повідомив керівник напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку Сергій Макаренко, із більше ніж 30 тисяч активних користувачів “Каси” майже 10 тисяч – клієнти мобільного додатку “Термінал” та інтернет магазини.

За словами Сергія Макаренка, у листопаді українські підприємці провели через “Касу” понад 10 млн фіскальних операцій на суму майже 3 млрд грн. Загалом на сьогодні в системі зареєстровано більше ніж 37 тисяч підприємців та понад 44 тисяч ПРРО.

Українські підприємці можуть підключити сервіс ПРРО “Каса” ПриватБанку та почати фіскалізацію операцій на смартфоні через додаток “Термінал”. Підключивши сервіс у додатку “Термінал” на смартфоні,підприємці отримують еквайринг, програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) та інші послуги без додаткової плати банку.

Усе що потрібно це зареєструватися у сервісі ПРРО “Каса”, завантажити додаток “Термінал” та обрати ПРРО від ПриватБанку у налаштуваннях. Підключення, реєстрація в податковій та налаштування відбувається без відвідування відділення банку. Кабінет також надає можливість в онлайн режимі стежити за роботою сервісу та отримувати інформацію щодо продажів, вносити зміни в перелік товарів та послуг, формувати звіти та інше.

You may also like

Новини компаній

Понад 300 000 українців вже відкрили картки «Кешбек «Зроблено в Україні» в ПриватБанку, щоб отримувати додатковий 10% кешбек за розрахунки

За перші дні від старту програм “Національний кешбек”  313 000 українців вже  відкрили в ПриватБанку спеціальні ...

Comments are closed.