lifecell розширює кількість своїх роздрібних точок продажу по всій Україні та запрошує на відкриття нових магазинів у Києві, Харкові, Одесі, Львові та Кривому Розі.

4 липня lifecell відкрив п’ять нових точок продажу, збільшивши свою роздрібну мережу до 300 магазинів. Нові магазини lifecell відкриються в таких містах:

  • Київ, ТРЦ «Оазис», вул. Героїв Дніпра, 30;
  • Харків, вул. Різдвяна, 29;
  • Одеса, вул. Сахарова, 1;
  • Львів, ТЦ «Арсен», вул. Зелена, 147;
  • Кривий Ріг, вул. Алмазна, 22Б.

Заради безпеки відвідувачів і персоналу роздрібні точки продажу працюють відповідно до вимог законодавства. Щоб уникнути скупчень людей та черг, lifecell запровадив спеціальні електронні сервіси для реєстрації відвідувачів. Для реєстрації часу відвідування магазину перейдіть за посиланням.

«За останній рік lifecell суттєво збільшив свою роздрібну мережу брендових магазинів. Команда продажів відкрила понад 90 магазинів загальною площею 2 875 м² у 74 містах України з населенням від 10 тисяч до декількох мільйонів осіб. Зокрема в 52 містах, населення яких становить майже 2 млн. Це торговельні площі різного формату й розміру, що забезпечують якісне обслуговування клієнтів і пропонують широкий вибір мобільних ґаджетів та аксесуарів для них», ― коментує Дмитро Дзябура, директор з продажів та відносин з клієнтами lifecell.

Наразі роздрібні магазини lifecell працюють у 150 містах і населених пунктах в усіх регіонах України. Загальна площа ексклюзивних магазинів lifecell становить понад 1 га. Ці магазини мають різні формати: чотири види островів, два види стендів, формат відділу та три формати повноцінних магазинів із відкритою/закритою викладкою.

lifecellукраїнський діджитал-оператор, що надає справжню свободу спілкування. За допомогою доступного високошвидкісного мобільного Інтернету lifecell відкриває сучасні можливості мобільної комунікації для всіх категорій користувачів незалежно від віку чи знань технологій. Оператор належить Turkcell — турецькому постачальнику конвергентних телекомунікаційних і технологічних послуг. Станом на кінець першого кварталу 2020 року активна 3-місячна абонентська база lifecell становила 7,5 млн. користувачів.

Діджитал-оператор lifecell пропонує тарифи та послуги, які є зручними та вигідними для користувачів розумних пристроїв. До цифрового портфоліо сервісів і продуктів компанії також входять: багатофункціональний месенджер BiP, захищене хмарне сховище lifebox, мобільний платіжний сервіс тощо. Діджитал-оператор реалізовує низку проектів, спрямованих на розвиток «розумного міста», покращення безпеки громадян і запуск мереж IoT (Інтернету речей).

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Leave a reply