В умовах карантину в компаній зростає необхідність налагодити ефективну роботу віддаленого офісу та забезпечити всі умови для дистанційної роботи співробітників. lifecell на період карантину запроваджує низку пільгових умов на користування своїми сервісами, які дозволяють бізнесам максимально комфортно перейти в онлайн-режим.

• ENS – сервіс для оперативного інформування визначеної бази отримувачів (співробітників) за допомогою голосових повідомлень, SMS та електронних листів в умовах надзвичайних ситуацій. На період карантину місячна плата за користування послугою розсилки на абонентів lifecell становить 1 грн.

• Віртуальна АТС – забезпечує керування вхідними дзвінками, дозволяє розподіляти навантаження на співробітників та підвищити якість обробки звернень клієнтів. Надається можливість тестування послуги за 1 грн в місяць протягом перших 2-х календарних місяців.

• Backup as a Service – універсальна платформа для резервного копіювання даних у хмарне сховище та їх відновлення. Надається можливість безкоштовного тестування протягом місяця.

• G Suite – набір хмарних сервісів для продуктивної роботи бізнесу. Всі користувачі сервісів отримають безкоштовний доступ до розширеної версії Hangouts Meet до 1 липня 2020 року. А це означає збільшену кількість учасників дзвінка – до 250 осіб, можливість проводити прямі трансляції для користувачів домену та запис зустрічей на Google Drive.
lifecell також пропонує навчальним закладам безкоштовний супровід по підключенню набору сервісів G Suite for Education

• Omnicell – омніканальна маркетингова платформа, забезпечує інформування клієнтів про акції і доставки, зокрема при переході з офлайн в онлайн-режим, а також підтримку продажів.

Оператор надає тестовий доступ, який включає безкоштовну розсилку 100 SMS і Viber-повідомлень. Платформа дозволяє швидко і зручно розсилати велику кількість текстових повідомлень на мережі всіх мобільних операторів України, надає доступ до детальної статистики та аналітики. Включає в себе можливість SMS, Viber, BiP-розсилок. Можлива інтеграція з CRM та CMS-системами, доступне використання з будь-якого пристрою з підтримкою Web-інтерфейсу та доступом до мережі інтернет.

Детальніше про продукти для бізнесу за посиланням або на офіційному сайті в розділі “Бізнес” .

lifecellукраїнський діджитал-оператор, що надає справжню свободу спілкування. За допомогою доступного високошвидкісного мобільного Інтернету lifecell відкриває сучасні можливості мобільної комунікації для всіх категорій користувачів незалежно від віку чи знань технологій. Оператор належить Turkcell — турецькому постачальнику конвергентних телекомунікаційних і технологічних послуг. Станом на кінець четвертого кварталу 2019 року активна 3-місячна абонентська база lifecell становила 7,4 млн. користувачів.

Діджитал-оператор lifecell пропонує тарифи та послуги, які є зручними та вигідними для користувачів розумних пристроїв. До цифрового портфоліо сервісів і продуктів компанії також входять: багатофункціональний месенджер BiP, захищене хмарне сховище lifebox, мобільний платіжний сервіс тощо. Діджитал-оператор реалізовує низку проектів, спрямованих на розвиток «розумного міста», покращення безпеки громадян і запуск мереж IoT (Інтернету речей).

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Leave a reply