Діджитал-оператор lifecell в п’ять разів збільшив кількість хвилин для дзвінків на всі номери по Україні в пакеті послуг «Інтернет Жара». Також оператор гарантує, що ціна на цей пакет не зміниться до 2020 р.

Щоб задовольнити потреби абонентів у голосовому спілкуванні, lifecell збільшив кількість хвилин на дзвінки на всі номери (міські та мобільні, включно з lifecell) у пакеті послуг «Інтернет Жара».

З 26 вересня, сплачуючи за пакет послуг, абоненти отримають в п’ять разів більше хвилин на дзвінки на будь-які номери по Україні – 500 замість 100. Усе інше наповнення пакету залишилося без змін. Крім того, оператор гарантує, що вартість пакету «Інтернет Жара», яка становить 60 грн, залишиться незмінною до кінця 2020 року.

Пакет послуг «Інтернет Жара» було запущено влітку 2019 року. Його наповнення:

  • Вартість: 60 грн/4 тижні;
  • 20 ГБ мобільного Інтернету;
  • 500 хвилин для голосових дзвінків на будь-які номери мобільного та фіксованого зв’язку в Україні;
  • Безліміт на соціальні мережі: Facebook, Instagram та Twitter;
  • 50 ГБ – об’єм хмарного сховища lifebox.

Особливість тарифу «Інтернет Жара» полягає в автоматичному нарахуванні повного пакету послуг після використання всього мобільного трафіку (передбаченого тарифом або підключеного додатково). Якщо абонент використав всі гігабайти раніше, ніж закінчилися чотири оплачені тижні, йому автоматично нараховується новий повний пакет послуг. Для цього на рахунку повинно бути не менше 60 гривень. Усі невикористані хвилини для розмов будуть зберігатися до кінця оплачених чотирьох тижнів.

Більш детальна інформація про нові тарифні плани доступна на офіційному сайті lifecell.

lifecellукраїнський діджитал-оператор, що надає справжню свободу спілкування. За допомогою доступноговисокошвидкісного мобільного Інтернету lifecell відкриває сучасні можливості мобільної комунікації для всіх категорій користувачів незалежно від віку чи знань технологій. 100% акцій оператора належать Turkcell — турецькому постачальнику конвергентних телекомунікаційних і технологічних послуг. Станом на кінець другого кварталу 2019 року активна 3-місячна абонентська база lifecell становила 6,8 млн користувачів.

Діджитал-оператор  lifecell пропонує тарифи та послуги, які є зручними та вигідними для користувачів розумних пристроїв. До цифрового портфоліо сервісів і продуктів компанії також входить багатофункціональний месенджер BiP, музичний сервіс fizy, захищене хмарне сховище lifebox, мобільний платіжний сервіс тощо. Діджитал-оператор реалізовує низку проектів, спрямованих на розвиток «розумного міста», покращення безпеки громадян і запуск мереж IoT (Інтернету речей).

You may also like

Новини компаній

Малий бізнес у випадку аварійного відключення електрики може приймати оплату картками через мобільний застосунок «Термінал» ПриватБанку

У випадку аварійного відключення електрики, малий бізнес і підприємці можуть не припиняти прийом безготівкових оплат ...

Leave a reply