Оператор мобільного зв’язку lifecell підбиває фінансові та операційні підсумки діяльності за другий квартал 2017 року. Дохід компанії виріс на 1,8% на річній основі. Компанія продовжує демонструвати стале зростання доходу та продовжує розгортати 3G+ мережу з найбільшим географічним покриттям по всій території країни.

ДОХІД: У другому кварталі 2017 року операційний дохід lifecell збільшився на 1,8 % за рік, до 1 173,3 млн гривень (1 152,2 млн гривень у другому кварталі 2016 року). Таке збільшення доходу зумовлене зростанням прибутку від споживання мобільного Інтернету та 3G+ послуг.

EBITDA і МАРЖА EBITDA: Показник EBITDA за підсумками другого кварталу 2017 року знизився за рік на 0,2%, до 303,6 млн гривень (304,1 млн гривень у другому кварталі 2016 року), в результаті чого маржа EBITDA становила 25,9% в другому кварталі 2017 року (26,4% у другому кварталі 2016 року). Таке зниження відбулося через зростання операційних лізингових витрат.

АБОНЕНТСЬКА БАЗА: У другому кварталі 2017 року активна 3-місячна абонентська база оператора lifecell зменшилася на 13,4 % на річній основі, до 8,4 млн абонентів (9,7 млн у другому кварталі 2016 року), що пояснюється загальним трендом зниження кількості користувачів кількох SIM-карт. У другому кварталі 2017 року lifecell продовжував розгортати 3G+ мережу та посилювати лідерство за географією 3G+ покриття, забезпечуючи зростаючий попит абонентів на 3G+ сервіси. До того ж, у другому кварталі lifecell запустив музичний додаток fizy з переліком популярних радіостанцій, а також сховище даних lifebox, надав можливість здійснювати дзвінки з BiP на номери мобільної мережі, піклуючись про максимальний комфорт абонентів. У результаті, активна 3-місячна база користувачів швидкісного Інтернету на базі 3G+ зросла до 3,5 млн абонентів.

ARPU і MoU: Активний 3-місячний ARPU у другому кварталі 2017 року виріс на 19,1% на річній основі і становив 45,5 гривень порівняно з минулорічним показником в 38,2 гривень. Таке збільшення ARPU зумовлене ростом споживання швидкісного мобільного Інтернету та збільшенням кількості абонентів з високим рівнем ARPU. Водночас, показник 12-місячного активного MoU впав на 8.8% за рік, до 126,7 хвилини (138,9 хвилин у другому кварталі 2016 року).

Зведені дані lifecell 2 кв.2016 2 кв.2017 Річн. % змін
Кількість абонентів, млн1
Всього  12,9  12,3   (4,7%)
Активних (3 місяці)2  9,7 8,4 (13,4%)
Середній дохід на абонента (ARPU), грн 29,3   31,7       8,2%
Активних (3 місяці), грн 38,2 45,5 19,1%
MoU, хвилини 138,9 126,7 (8,8%)
Дохід, млн грн 1 152,2 1 173,3 1,8%
EBITDA, млн грн3 304,1 303,6 (0,2%)
EBITDA маржа 26,4% 25,9% (0,5pp)
Чистий прибуток/(збиток), млн грн 1 178,3 (94,0) (108,0%)
Капітальні інвестиції, млн грн 562,5 443,9 (21,1%)

1Ми можемо час від часу пропонувати акції і тарифні плани, в рамках яких тривалість існування активних абонентів у мережі відрізняється від зазначеної у наших звичайних тарифах.

2 Активні абоненти – ті, хто за останні три місяці здійснив операцію, яка принесла дохід компанії.

3 EBITDA не є стандартним фінансовим показником у бухгалтерському обліку.

***

lifecell – український оператор, що надає справжню свободу спілкування, в першу чергу через високошвидкісний мобільний інтернет. За допомогою доступного 3G+ інтернету lifecell відкриває сучасні можливості мобільної комунікації для всіх категорій користувачів, незалежно від віку чи знань технологій.

100% акцій оператора належать Turkcell – турецькому постачальнику конвергентних телекомунікаційних і технологічних послуг. Мережа оператора lifecell покриває 99% території України. Станом на кінець другого кварталу 2017 року, активна 3-місячна абонентська база lifecell становить 8,4 мільйона користувачів.

Як дата-оператор і лідер ринку з проникнення смартфонів і 3G-пристроїв, lifecell пропонує тарифи та послуги, найбільш зручні і вигідні для користувачів «розумних» пристроїв.

За результатами незалежного рейтингу speed-тестів у мобільному додатку Speedtest від компанії Ookla, 3G+ мережу lifecell було відзначено як найшвидшу серед українських мобільних операторів.

You may also like

Leave a reply