Два телеком-оператори України ― lifecell і Vodafone ― спільно з Вінницькою міською радою та комунальним підприємством «Вінницька транспортна компанія» запустили послугу оплати проїзду в громадському транспорті за допомогою SMS. Відтепер у Вінниці сплачувати поїздки у такий спосіб зможуть абоненти всіх трьох мобільних операторів, відправивши повідомлення з відповідним кодом на короткий номер 877.

Відсьогодні абоненти передплаченого зв’язку Vodafone та lifecell  матимуть змогу швидко та зручно здійснити оплату проїзду в міському транспорті Вінниці, просто надіславши SMS. Для оплати можна використовувати будь-яку модель телефону ― як смартфони, так і кнопкові телефони.

Такий квиток ― це швидкий, зручний й екологічний спосіб оплати за проїзд, адже паперові квитки у разі сплати за допомогою SMS непотрібні. Пасажир просто вибирає потрібний код, відправляє його в SMS-повідомленні на номер 877 та отримує SMS-підтвердження оплати з унікальним кодом і терміном дії квитка.

Для того, щоб здійснити SMS-оплату в міському транспорті, на балансі абонента має бути достатня сума коштів. Скористатися послугою можуть лише абоненти передплаченого зв’язку. Додаткові кошти за відправку SMS не стягуються, а з мобільного рахунку списується лише сума вартості квитка.

Можливість сплатити за проїзд у міському транспорті за допомогою SMS вже отримали абоненти трьох найбільших операторів у Львові, Івано-Франківську та Житомирі. Динаміка використання сервісу в цих містах свідчить про те, що популярність послуги SMS-оплати серед мешканців невпинно зростає.

«Тішимось, що послуга SMS-оплати у транспорті Вінниці відтепер доступна абонентам усіх трьох операторів, адже йдеться не про конкуренцію, а про зручність і розширення можливостей оплати для всіх мешканців і туристів міста. Досвід Vodafone показує, що кількість SMS-оплат  від наших абонентів у Львові, Івано-Франківську та Житомирі зросла більше ніж удвічі з моменту запуску послуги. Розраховуємо, що ця тенденція зберігатиметься й у Вінниці. Vodafone активно розвиває та впроваджує інноваційні послуги для своїх абонентів. Отже, ми пропонуємо ще один спосіб оплати ― екологічний, зручний та сучасний», ― коментує Олена Котельнікова, заступниця Генерального директора Vodafone Україна, регіон Захід.

«lifecell прагне розширювати перелік цифрових можливостей для своїх абонентів, тому ми радіємо, що сьогодні SMS-оплата проїзду в міському транспорті стала доступною для всіх мешканців і гостей Вінниці. Наша статистика свідчить про те, що кількість користувачів цієї зручної послуги у Львові, Івано-Франківську та Житомирі щомісяця збільшується в середньому на 24%. Ми впевнені, що можливість оплати проїзду за допомогою SMS стане ще одним кроком до розвитку Вінниці як сучасного технологічного міста», ― зазначив Андрій Софіюк, керівник напрямку рішень для великого бізнесу lifecell.

Довідка про Vodafone

Vodafone ― одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований Інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 24 країнах, має партнерські угоди з операторами 42 країн і надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в Інтернет на 18 ринках.
Станом на 30 червня 2019 року Vodafone надає послуги близько 640 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 21 мільйону користувачів фіксованого Інтернету. Більш детальна інформація доступна на сторінці www.vodafone.com

Довідка про lifecell

lifecell ― український діджитал-оператор, що надає справжню свободу спілкування. За допомогою доступного високошвидкісного мобільного Інтернету lifecell відкриває сучасні можливості мобільної комунікації для всіх категорій користувачів незалежно від віку чи знань технологій. Оператор належить Turkcell ― турецькому постачальнику конвергентних телекомунікаційних і технологічних послуг. Станом на кінець третього кварталу 2019 року активна 3-місячна абонентська база lifecell становила 6,9 млн користувачів.
Діджитал-оператор lifecell пропонує тарифи та послуги, які є зручними та вигідними для користувачів розумних пристроїв. До цифрового портфоліо сервісів і продуктів компанії також входять: багатофункціональний месенджер BiP, музичний сервіс fizy, захищене хмарне сховище lifebox, мобільний платіжний сервіс тощо. Діджитал-оператор реалізовує низку проектів, спрямованих на розвиток «розумного міста», покращення безпеки громадян і запуск мереж IoT (Інтернету речей).
Більш детальна інформація доступна на сторінці www.lifecell.ua

You may also like

Новини компаній

Наглядова рада ПриватБанку підтвердила пріоритети найкращих стандартів корпоративного управління та ефективного розвитку найбільшого державного банку

Пріоритетами нового складу наглядової ради ПриватБанку є продовження традицій найкращих світових практик корпоративного управління, подальший ...
Новини компаній

Українці зможуть отримати додаткову підтримку, якщо отримують грошову допомогу від міжнародних організацій через ПриватБанк

Українці, які отримують допомогу від міжнародних організацій через ПриватБанк на картку Mastercard, зможуть отримати додаткові ...

Leave a reply