Відтепер українці, які планують подорожі та купують квитки на сайті Укрзалізниці, можуть розрахуватись банківськими картками через платіжний сервіс ПриватБанку – Liqpay.

Як повідомив директор філії Укрзалізниці Олександр Войтко, правлінням АТ Укрзалізниця було прийнято рішення переходу від посередницької схеми прийому платежів на сайті букінга до підписання прямих договорів з банками. Департаментом казначейства АТ були проведені переговори з банками та отримані комерційні пропозиції щодо умов еквайрингу. Одним  з найбільш вигідних пропозицій була пропозиція ПриватБанку через прийом сервісом Liqpay.

Виходячи з розрахунків за даними 2019 року, пряма економія АТ УЗ на еквайринг при прямій взаємодії з ПриватБанком складатиме 45 млн.грн. Адже витрати УЗ на еквайринг за 2019 рік перевищили 130 млн грн, тому було прийнято рішення оптимізувати ці витрати. Враховуючи те, що картками Привату на сайті букінга в 2019 році проведено 56.3 % оплат, було прийнято рішення розпочати процес взаємодії саме з ПриватБанком.  Також хочу відзначити оперативність і високу кваліфікацію технічних фахівців ПриватБанку при організації прямого підключення з сайтом компанії.

Liqpay вже давно підтвердив свій статус надійного сервісу для здійснення інтернет-платежів, як для компаній так і для покупців.

“Все більше покупців надають перевагу інноваційному способу оплати PrivatPay. PrivatPay – це зручна оплата на улюблених сайтах, адже сайт Укрзалізниці є саме таким. Достатньо при оплаті натиснути на кнопку “PrivatPay” та підтвердити оплату в push повідомленні у Приват24”, розповіла керівник напрямку електронного бізнесу ПриватБанку Кристина Кармазіна.

Вже більше тижня на сайті Укрзалізниці встановлена кнопка оплати Liqpay.

“Від’єднання від посередника через якого раніше отримували платежі, компанія підвищила оперативність при оформленні повернень квитків і повернення коштів пасажирам. Помітно став краще сервіс при обробці звернень пасажирів, а також завдяки взаємодії з ПриватБанком Укрзалізниця відмовилась від послуг стороннього колл-центра і консультує пасажирів самостійно., – відзначив Олександр Войтко.Найголовніша наша задача – пряме підключення інших процесингів банків, адже безперебійна робота з ПриватБанком дуже допомагає займатися підключенням інших банків”.

Вже найближчим часом компанія планує відновлювати рейси навіть у карантинний період. Зараз відкрито продаж на 58 поїздів. А дати попередніх продажів збільшено до 90 діб. З ослабленням карантину кількість рейсів буде збільшуватися і, за словами компанії, її завдання разом з банками партнерами забезпечити якісний та комфортний сервіс при купівлі квитків.

You may also like

Leave a reply