Компанія Henkel Україна надала свою продукцію для 24-го Благодійного Ярмарку, що пройшов у Києві, на території НСК «Олімпійський, 3 грудня.

Ініціатором проекту виступає київський Міжнародний жіночий клуб (IWCK). Ця благодійна організація об’єднує понад 250 жінок – представниць дипкорпусу, бізнес-структур тощо – з 47 країн світу, та здійснює свою діяльність на волонтерських засадах. До участі у заході щорічно долучаються міжнародні організації, іноземні посольства та представництва, а також приватні особи. Головна мета проведення Ярмарку полягає у зборі коштів, які використовуються на допомогу малозабезпеченим верствам населення: дітям-сиротам, інвалідам, людям похилого віку.

Цього року участь у Благодійному Ярмарку взяли 41 посольство, українські та міжнародні культурні організації, бізнес-структури. Захід відвідали понад 8 тисяч осіб. А загальна сума, яку було зібрано за час його проведення, склала 3 млн. 100 тис. гривень – рекордний результат за всі 24 року існування проекту!

Для гостей цьогорічного Ярмарку було підготовлено насичену програму, яка включала різноманітні розваги, а також широкі можливості для шопінгу. Посольства Аргентини, Грузії, Індії, Куби, Мексики та інших країн представили до уваги відвідувачів музичні й танцювальні номери. У великій передноворічній лотереї розігрувалися авіаквитки, сертифікати на послуги готелів, ресторанів, медичних центрів, подарункові кошики від посольств тощо. Спеціально для маленьких гостей організатори Благодійного Ярмарку підготували кілька захопливих майстер-класів.

Також всі бажаючі мали змогу придбати на Ярмарку одяг, предмети декору, святкові подарунки, косметику. Зокрема, компанія Henkel Україна спеціально для ярмаркового шопінгу надала свою продукцію: високоякісні вироби побутової хімії та косметичні засоби.

«Ми радо долучилися до участі у цьому проекті, – зазначила Клепка Віталіна Керівник відділу корпоративних комунікацій в Україні. – Адже соціальна складова є одним з найважливіших пріоритетів діяльності компанії Henkel. Київський Благодійний Ярмарок – це прекрасна ініціатива, завдяки якій реальні люди в Україні, що потребують допомоги, можуть її насправді отримати. І ми пишаємося тим, що змогли зробити свій внесок у таку важливу справу».

 

Інформація про компанію Henkel

Henkel працює по всьому світу з добре збалансованим і диверсифікованим портфелем. Компанія займає лідируючі позиції з трьома бізнес-підрозділами промислових і споживчих підприємств завдяки міцним торговим маркам, інноваціям та технологіям. Клейові технології Henkel – глобальний лідер на ринку клейових матеріалів – в усіх сегментах галузі по всьому світу. У сегментах засобів для прання, догляду за оселею (Laundry & Home Care) та косметики (Beauty Care) Henkel займає провідні позиції на багатьох ринках та в різних категоріях по всьому світу. З моменту заснування у 1876 р. компанія Henkel налічує 140 років успіху. У 2015 р. компанія Henkel звітувала про обсяг продажів на 18,1 мільярдів євро (20,1 мільярдів дол. США). Три з її брендів-лідерів – «Persil» (миючий засіб), «Schwarzkopf» (догляд за волоссям) і «Loctite» (клейовий засіб) разом принесли понад 6 мільярдів євро (близько 6,6 мільярдів дол. США). Компанія Henkel дає роботу близько 50 000 осіб по всьому світу – це пристрасна і надзвичайно багатонаціональна команда, об’єднана сильною корпоративною культурою, спільною метою створювати стійку вартість і спільні цінності. Як визнаний лідер у плані соціально-екологічної відповідальності, компанія Henkel займає провідні позиції за багатьма міжнародними індексами і рейтингами. Привілейовані акції компанії Henkel внесені в німецький фондовий індекс DAX. Щоб дізнатися більше, завітайте не сайт www.henkel.com

You may also like

Leave a reply