Компанія Henkel Україна надала свою продукцію для 24-го Благодійного Ярмарку, що пройшов у Києві, на території НСК «Олімпійський, 3 грудня.

Ініціатором проекту виступає київський Міжнародний жіночий клуб (IWCK). Ця благодійна організація об’єднує понад 250 жінок – представниць дипкорпусу, бізнес-структур тощо – з 47 країн світу, та здійснює свою діяльність на волонтерських засадах. До участі у заході щорічно долучаються міжнародні організації, іноземні посольства та представництва, а також приватні особи. Головна мета проведення Ярмарку полягає у зборі коштів, які використовуються на допомогу малозабезпеченим верствам населення: дітям-сиротам, інвалідам, людям похилого віку.

Цього року участь у Благодійному Ярмарку взяли 41 посольство, українські та міжнародні культурні організації, бізнес-структури. Захід відвідали понад 8 тисяч осіб. А загальна сума, яку було зібрано за час його проведення, склала 3 млн. 100 тис. гривень – рекордний результат за всі 24 року існування проекту!

Для гостей цьогорічного Ярмарку було підготовлено насичену програму, яка включала різноманітні розваги, а також широкі можливості для шопінгу. Посольства Аргентини, Грузії, Індії, Куби, Мексики та інших країн представили до уваги відвідувачів музичні й танцювальні номери. У великій передноворічній лотереї розігрувалися авіаквитки, сертифікати на послуги готелів, ресторанів, медичних центрів, подарункові кошики від посольств тощо. Спеціально для маленьких гостей організатори Благодійного Ярмарку підготували кілька захопливих майстер-класів.

Також всі бажаючі мали змогу придбати на Ярмарку одяг, предмети декору, святкові подарунки, косметику. Зокрема, компанія Henkel Україна спеціально для ярмаркового шопінгу надала свою продукцію: високоякісні вироби побутової хімії та косметичні засоби.

«Ми радо долучилися до участі у цьому проекті, – зазначила Клепка Віталіна Керівник відділу корпоративних комунікацій в Україні. – Адже соціальна складова є одним з найважливіших пріоритетів діяльності компанії Henkel. Київський Благодійний Ярмарок – це прекрасна ініціатива, завдяки якій реальні люди в Україні, що потребують допомоги, можуть її насправді отримати. І ми пишаємося тим, що змогли зробити свій внесок у таку важливу справу».

 

Інформація про компанію Henkel

Henkel працює по всьому світу з добре збалансованим і диверсифікованим портфелем. Компанія займає лідируючі позиції з трьома бізнес-підрозділами промислових і споживчих підприємств завдяки міцним торговим маркам, інноваціям та технологіям. Клейові технології Henkel – глобальний лідер на ринку клейових матеріалів – в усіх сегментах галузі по всьому світу. У сегментах засобів для прання, догляду за оселею (Laundry & Home Care) та косметики (Beauty Care) Henkel займає провідні позиції на багатьох ринках та в різних категоріях по всьому світу. З моменту заснування у 1876 р. компанія Henkel налічує 140 років успіху. У 2015 р. компанія Henkel звітувала про обсяг продажів на 18,1 мільярдів євро (20,1 мільярдів дол. США). Три з її брендів-лідерів – «Persil» (миючий засіб), «Schwarzkopf» (догляд за волоссям) і «Loctite» (клейовий засіб) разом принесли понад 6 мільярдів євро (близько 6,6 мільярдів дол. США). Компанія Henkel дає роботу близько 50 000 осіб по всьому світу – це пристрасна і надзвичайно багатонаціональна команда, об’єднана сильною корпоративною культурою, спільною метою створювати стійку вартість і спільні цінності. Як визнаний лідер у плані соціально-екологічної відповідальності, компанія Henkel займає провідні позиції за багатьма міжнародними індексами і рейтингами. Привілейовані акції компанії Henkel внесені в німецький фондовий індекс DAX. Щоб дізнатися більше, завітайте не сайт www.henkel.com

You may also like

Новини компаній

Наглядова рада ПриватБанку підтвердила пріоритети найкращих стандартів корпоративного управління та ефективного розвитку найбільшого державного банку

Пріоритетами нового складу наглядової ради ПриватБанку є продовження традицій найкращих світових практик корпоративного управління, подальший ...

Leave a reply