Економіка столиці після спалаху епідемії коронавірусу поступово відновлюється. Для багатьох роботодавців наразі постало актуальне питання підбору кваліфікованого персоналу для розширення свого бізнесу. Алгоритмом успішного вирішення цієї проблеми є співпраця з Київським міським центром зайнятості.

«Сьогодні, як ніколи раніше, необхідні нові чіткі підходи у вирішенні питань зайнятості населення та задоволення потреб ринку праці у м. Києві. Важливий саме комплексний підхід, тісна взаємодія роботодавців та служби зайнятості», – зауважив директор Київського міського центру зайнятості Віктор Білич.

Столична служба зайнятості в умовах карантину тісно співпрацює з роботодавцями та шукачами роботи. Зокрема, фахівці відділу організації рекрутингу та партнерства у сфері зайнятості вивчають потреби роботодавців та надають допомогу щодо укомплектування підприємств персоналом, розміщують інформацію про вільні робочі місця на Інтернет-ресурсах, аналізують професійні якості шукачів роботи, презентують кандидатів роботодавцю, організовують онлайн зустрічі з претендентами.

«Незважаючи на карантинні обмеження, ми знаходили можливості пом’якшити ситуацію. Це – інструменти онлайн-комунікації в процесі найму і заохочення роботодавців підкреслювати переваги роботи у своїй організації», – наголосила начальник відділу організації рекрутингу та партнерства у сфері зайнятості КМЦЗ Інна Науменко.

Одними з найзручніших візуально-дистанційних методів є онлайн «Ярмарки вакансій», «Презентації вакансій роботодавця», «Онлайн співбесіди» та ін. Так, на замовлення Міністерства охорони здоров’я України фахівці відділу організації рекрутингу та партнерства у сфері зайнятості здійснили підбір 10 операторів «гарячої лінії». У липні 2020 року до проведення відділом онлайн «Ярмарку вакансій» залучили більше десятка роботодавців, які презентували понад 60 вакансій. До дистанційної співбесіди з роботодавцями долучилися 500 осіб з числа безробітних. На останньому онлайн «Ярмарку вакансій» компанія «Фармак» презентувала понад 30 вакансій – від робочих спеціальностей до висококваліфікованих фахівців.

«Проведення онлайн-заходів у форматі «Роботодавець – рекрутер – шукач роботи» – це не тільки чудова нагода укомплектувати робочі місця, а й можливість донести інформацію про вакансії безпосередньо до осіб, які шукають роботу, і використати їх, як можливість одразу дистанційно поспілкуватися з декількома претендентами на робочі місця та провести первинні інтерв’ю обраних кандидатів», – підкреслив Віктор Білич.     

You may also like

Leave a reply