Інтернет-апетит зростає: українці спожили в зимові свята в 1,5 рази більше трафіку

Інтернет-апетит зростає: українці спожили в зимові свята в 1,5 рази більше трафіку

У Новий рік та Різдво клієнти Vodafone Україна завантажили понад 9 петабайт трафіку, чого вистачило б, наприклад, для перегляду 650 млн роликів на YouTube.

Порівняно з минулим роком, у новорічний період інтернет-апетити українців збільшилися в 1,5 рази. Це пов’язано зі збільшенням кількості інтернет-користувачів, а також з активним розширенням географії 4G- і 3G-мереж Vodafone. На сьогоднішній день покриття 4G доступне для більш ніж 66% українців, 3G – більше 86%.

99% всього святкового трафіку згенеровано в мережах швидкісного інтернету, більше 60% – у 4G-мережі.

«Зимові свята – це для нас вже традиційна можливість переконатися, що ємності мережі із запасом вистачає і для швидкого інтернету, і для такої величезної кількості дзвінків, як у новорічну ніч. Трафік зростає щорічно в рази, при цьому наші клієнти можуть вітати один одного навіть у хвилини пікових навантажень на мережу, коли по всій країні відбуваються сотні мільйонів дзвінків, а мережею летять мільйони відео-привітань. У цьому році готуємося до істотного розширення 4G покриття, а значить – до ще більшого зростання трафіку», – коментує Євген Фрунза, технічний директор Vodafone Україна.

З розширенням географії покриття і збільшенням кількості інтернет-користувачів продовжує зростати популярність інтернет-каналів для новорічних привітань. Кількість привітань за допомогою дзвінків поступово зменшується (0,7 млрд проти 0,9 млрд у минулому році). Ще більш явна тенденція до зменшення використання SMS для святкових привітань – в цьому році українці відправили вдвічі менше SMS, їх кількість склала трохи більше 17 млн, тоді як у минулому році в цей же період клієнти Vodafone відправили 35 млн повідомлень.

Переддень Різдва (24 грудня) відзначився найбільшою кількістю дзвінків. Найбільша кількість SMS було відправлено 31 грудня. Пік інтернет-активності припав на Різдво (7 січня).

Рекордсменами із дзвінків у період зимових свят виявилися Харківська, Донецька, Дніпропетровська та Полтавська області. Інтернет-рекорди ставили Київська, Харківська, Дніпропетровська, Одеська, Запорізька та Херсонська області. Найбільше дзвінків традиційно пролунало опівночі 1 січня. Пікові години користування інтернетом були різними 25 грудня (17:00) і 7 січня (11:00).

Для аналізу використовувалися дані мережі Vodafone за 24-25.12, 31.12, 06-07.01.

Про Vodafone

Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 24 країнах, має партнерські угоди з операторами 43 країн і надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в інтернет на 19 ринках. Станом на 30 вересня 2019 року Vodafone надає послуги близько 640 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 21 мільйону користувачів фіксованого інтернету. 

Vodafone Україна – провідна українська телеком компанія, яка надає послуги швидкісного інтернету 3G і 4G. Інвестиції Vodafone в період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015-2019 роках досягли рекордного на ринку показника в 24,5 млрд грн. На сьогоднішній день Vodafone забезпечує покриття 3G для 86% жителів України, і 4G для більш 66% жителів країни.

Рекордні інвестиції дозволили забезпечити технологічне лідерство і розвивати нові технологічні послуги – інтернет речей (IoT), технології та рішення для Smart City, аналітика великих даних, Mobile ID, Фінтех послуги, хмарні сервіси. В Україні послугами Vodafone користуються 19,8 млн клієнтів.

Оставить комментарий