Любов —  це про турботу і тепло, про мрії і натхнення. Найромантичніше свято року — День закоханих — тепер ще більш цінне для українців. Адже пари бережуть і зміцнюють своє кохання попри стрес і тривоги, навантаження та відстані. Мережа VARUS вирішила створити атмосферу любові для своїх клієнтів, щоб навколо відчувався особливий романтичний настрій.

Для клієнтів VARUS підготував ряд цікавинок. За два тижні до Дня Святого Валентина мережа супермаркетів почала радувати дрібничками та нашіптувати слова любові своїм клієнтам.

Нагадували про свято у чеках

Ви могли звернути увагу на те, що в чеках мережі VARUS в останні тижні з’явились милі нагадування про те, що: “Любов це… коли ви різні за смаками, але разом ідеальне поєднання”, “Любов це… приємні бесіди за смачним сніданком”. Клієнти ділились фото чеків у соціальних мережах і відмічали своїх коханих.

Також для тих, хто здійснює покупки, поринувши у власні думки, через аудіорекламу в магазинах VARUS нагадував про важливість отримувати та ділитись своїм теплом та любов’ю. Таким чином, якщо раптом хтось забував, який день наближається, від команди VARUS звучали підказки.

Створювати романтичний настрій VARUS допомагала агенція Trembita PR.

Ми хотіли разом із VARUS ненав’язливо нагадати клієнтам мережі про позитивний інфопривід місяця – День закоханих. В основу комунікації взяли відому ідею “Love is…” але адаптували її для VARUS. Так з’явились прості підказки для клієнтів як створити свято для коханої людини, просто завітавши в магазин за продуктами”, – розповіла креативна директорка та співзасновниця Trembita PR Дар’я Сухенко.

Загравали з клієнтами та створювали пари з продуктів

Погодьтесь, що проявити любов і турботу до близьких людей можна по-різному. Наприклад, створити гарний настрій, приготувавши імпровізований романтичний сніданок чи спонтанну святкову вечерю. І, звісно, що для цього вам знадобляться продукти. Тому мережа VARUS запрошувала до своїх магазинів за інгредієнтами для святкової вечері або сніданку, а щоб полегшити задачу навіть приготувала вже готові пари товарів. А якщо часу зовсім обмаль, то замовити улюблені продукти завжди можна на  VARUS.UA.

У соціальних мережах VARUS проводив ряд опитувань про смакові вподобання клієнтів та їхні улюблені продукти.

“Нам всім зараз дуже потрібні любов і тепло. І ми з командою VARUS вирішили створити атмосферу любові для клієнтів у наших магазинах. Для комунікації використовували всі доступні канали – мотиваційні фрази у чеках, медійну рекламу, аудіорекламу в магазинах та інтерактиви в соціальних мережах”, коментує Анна Луганська, директорка з маркетингу мережі VARUS.

Читали вірші про кохання

Що може бути романтичніше ніж вірші? І, дійсно, напевно тільки те, коли вам цей вірш читають імпровізовано на широкий загал. Таким способом VARUS вирішив познайомити із українськими поетами клієнтів, попросивши їх зачитати вірші про кохання своїм половинкам. Створювати романтичні відео для VARUS допомагала команда OhMyGod agency.

Що із цього вийшло, як саме проявляють любов у парах  та як зберегти почуття через довгі роки можна подивитись у коротких відео в Instagram та Facebook VARUS.

Так, останні тижні магазини VARUS перетворилися в осередок справжньої любові — до клієнтів та їхніх близьких! Бо у мережі VARUS знають на 100%, що Любов — переможе!

You may also like

Новини компаній

Опорні лікарні Харківщини, Полтавщини та Дніпропетровщини отримали від клієнтів ПриватБанку критично важливе медичне обладнання

Завдяки клієнтам ПриватБанку, які підтримують програму “Невідкладний донат. Допомога шпиталям і медзакладам України”, чотири опорні ...

Comments are closed.