Під час війни автомобільний ринок не тільки не обвалився, але й значно пожвавішав.
Навіть ті, хто в мирні часи обходився без авто, почали замислюватися над його придбанням. І не дивно: саме авто — найнадійніший спосіб евакуації та пересування у складні часи. Експерти Avto.prо дослідили, що відбувається зараз з попитом і пропозицією на вживані автомобілі — на матеріалі популярних дошок оголошень. з’ясувалося, що на початку вторгнення — з 24 лютого до 1 квітня автівки активно купували жителі Київської, Дніпропетровської, Одеської, Івано-Франківської та Львівської областей. Причому до початку воєнних дій Івано-Франківськ ніколи не фігурував у такому топ-5.

У березні попит на вживані українські авто різко спал — причина очевидна: нульове розмитнення. Однак географія купівлі-продажу внутрі країни залишилась такою, що і була. Поки закон діяв, різко виросла пропозиція авто: наприклад оголошень про продаж седанів на Львівщині та Івано-Франківщині стало більше на 81,5% у порівнянні з довоєнною кількістю. Також стали більше продавати хетчбеків, универсалів та позашляховиків.

У ці ж часи найбільше українці хотіли позбутися Daewoo, який явно втратив популярність на фоні свіжопривезенних авто. Одеса — єдине місто, де найбільше продавали марку Toyota, У Києві, Львові та Івано-Франківську лідером за кількістю оголошень став Volkswagen.

Якщо розподілити автомобілі у продажу за пальним, на Києвщині найбільше продавали бензинових авто, на Львівщині — дизельних. Також по всій Україні продавалося багато електрокарів — на їхню популярність точно вплинула бензинова криза, що розпочалася. На останньому місті за типом пального опинилися гібриди, найбільше всього їх продавали на Одещині, але навіть там їх було вдвічі менше, ніж електричних машин.

У той же час загальна кількість електрокарів у власності українців зросла під час війни на 89%, але також значно побільшало гібридів — на 62%. Як тільки нульове розмитнення кінчилось, попит на их усередині країни просто взлетів — за липень в Україні 1732 електромобілі знайшли нових господарів, і це абсолютний рекорд за всі часи. У порівнянні з липнем минулого року, продажі виросли у 2,3 рази, у порівнянні з червнем — на 64%.

You may also like

Новини компаній

В Україні вийшов другий номер безкоштовної газети з фінансової грамотності для людей старшого віку від НБУ, ПриватБанку та фонду «Життєлюб»

Освітній проект з фінансової грамотності для людей старшого віку, який у партнерстві започаткували Національний банк ...

Comments are closed.