Напередодні новорічних свят тема подарунків для корпоративного сектору стає однією з найбільш актуальних. Традиційно в якості презентів для співробітників компаній замовляють смачні набори, до складу яких входять солодке та спиртне. Всеукраїнський сервіс доставки Zakaz.ua розповів, які цукерки та алкоголь найчастіше купують В2В-клієнти напередодні свят, а також проаналізував, як за рік змінилася ціна на популярні товарні позиції цих категорій.
З перших днів зими починається святковий клопіт. Зокрема цьогоріч, попри тяжкий рік та воєнний стан в Україні, наші люди не втрачають оптимізму й на зло всім ворогам вже активно готуються до головного зимового свята – Нового 2023 року.
В першу чергу активність зростає серед бізнесу та компаній, які завчасно організовують закупівлі різдвяних подарунків для співробітників та партнерів. За статистикою, 60% компаній починають займатися цим питанням наприкінці листопада та у перші два тижні грудня, ще 40% – в останні два тижні напередодні свята.
Для працівників – це радісні моменти, а для бізнесу та бухгалтерії – додаткові клопоти. Перед тим, як запустити процес організації закупівлі подарунків, потрібно знайти постачальника, прорахувати кошторис та узгодити бюджет. Щоб полегшити це завдання, на старті розпалу святкового сезону фахівці Zakaz.ua проаналізували, як за рік в українських супермаркетах змінилися ціни на найпопулярніші смаколики, які найчастіше зустрічаються в онлайн-замовленнях корпоративних клієнтів під час комплектації новорічних подарунків. Мова піде про алкоголь та цукерки у коробках. Передбачувано, що у зв’язку з кризою ціни зросли. Проте на фоні багатьох інших товарів не так критично. Алкогольна продукція в річному еквіваленті подорожчала в середньому на 49%, а популярні кондитерські смаколики – на 40%.
Спиртні напої: що беруть найчастіше і скільки це коштує
Якісний алкоголь за всіх часів вважався гарним подарунком. Це максимально універсальний презент, який можна подарувати як близькій, так і малознайомій людині. Особливим попитом під час оформлення замовлень для подарункових наборів користуються міцні елітні напої: віскі, ром, бренді та коньяк. Переважно купують марки популярних брендів таких як-от: Bacardi, Captain Morgan, Jameson, Jack Daniel`s, Chivas Regal, Hennessy, Ararat та Shabo.
Найбільше на поличках ритейлерів підскочила ціна на продукцію ТМ Captain Morgan. Наприкінці листопада 2021 року пляшка білого рому об’ємом 0,7 л коштувала в середньому 287,9 грн, тоді як станом на 28 листопада 2022 року вартує 538 грн. Ціна зросла на 87%. Найменше зросла ціна на коньяк ТМ Hennessy – вартість напою об’ємом 0,5 л підвищилась на 31%, а літрова пляшка обійдеться цьогоріч дорожче на 20%.
Очікувано, що шампанське – один із найпопулярніших новорічних презентів. Цей напій вже став одним із головних символів Нового року. Бо традиційно під бій курантів ми відкорковуємо пляшку, наливаємо іскристий напій у келихи і загадуємо бажання.
За спостереженнями Zakaz.ua, найчастіше для комплектації наборів В2В-клієнти замовляли ігристі напої наступних брендів: ТМ Fiorelli, ТМ Latinium, ТМ Martini, ТМ Freixenet, ТМ Shabo та ТМ “Артемівське”.
Аналітику, як за рік змінилися ціни на пляшки шампанського, які користувалися найбільшим попитом напередодні 2022 року, можна переглянути в інфографіці Zakaz.ua.
Цукерки у коробках: що купують найчастіше і скільки це коштує
Ласощі та шоколадні цукерки один із безпрограшних та традиційних варіантів для подарунку. Це справжня насолода та радість для солодкоїжки, а також ефективний рецепт позитивного дня. Адже відомо, що шоколад в організмі людини підвищує рівень серотоніну – “гормону щастя”, який покращує настрій та знімає стрес. Виходячи з цього, даруючи цукерки, ви фактично даруєте щастя! 😉
Традиційно на подарунок купують цукерки у твердій якісній упаковці. Як правило, до різдвяних свят на такі товари деякі виробники подекуди навіть розробляють креативний новорічний дизайн упаковки, що безумовно виграшно привертає увагу покупців. Проаналізувавши онлайн-замовлення бізнес-клієнтів Zakaz.ua, з’ясувалося, що напередодні минулого Нового року найбільше до подарункових наборів купували цукерки у коробках наступних відомих брендів: ТМ Roshen, ТМ Raffaello, ТМ Ferrero Rocher, ТМ ABK, ТМ “Світоч” та ТМ Millennium. Особливою популярністю користувалися солодощі “Вечірній Київ” та Raffaello. Цьогоріч вартість позицій, на яку був зафіксований ажіотаж, подорожчала від мінімальних 4% до максимальних 83%. Детальна аналітика, як саме протягом року зросли ціни на цукерки, представлена нижче в інфографіці Zakaz.ua.
Варто зазначити, що у грудні цінова ситуація може кардинально змінитися в кращу сторону та дозволити заощадити, адже традиційно ритейлери пропонуватимуть вигідні акції на солодощі та алкоголь. Наприклад, торік на поличках супермаркетах на ряд товарів фіксувалися знижки від 5% до 50%.
Які ще смаколики купують до наборів? За спостереженнями Zakaz.ua, в останні роки подарункові набори не обмежуються лише пляшкою спиртного та коробкою цукерок. Напередодні Нового року в замовленнях В2В-клієнтів спостерігається ажіотаж також і на наступні смаколики та делікатеси: чай, кава, екзотичні фрукти (ананаси, манго, ківі, банани, мандарини і т.д.), червона та чорна ікра, елітні сири та ковбаси, хамон, мед, печиво та горіхи.
“Бажаємо гарного настрою та вдалих закупівель! І головне: отримуйте від подарунків задоволення. Неважливо, даруєте ви їх чи приймаєте. Також зазначимо, що спростити та автоматизувати процес закупки подарунків до свят ви завжди можете, замовивши товари та доставку на сайті Zakaz.ua. Широкий асортимент онлайн-вітрин ритейлерів дозволяє вибрати на будь-який смак та бюджет необхідні товари для смачних креативних наборів, що ідеально підійдуть як для жінок, так і чоловіків”, — зазначає Євген Нетреба, комерційний директор Zakaz.ua.
Свято наближається!