Брендинг територій в Україні продовжується. «Бюро Маркетингових Технологій» http://marketingburo.com.ua/   розробило логотип та слоган для Хмельницької області.

В жовтні, на сайті Хмельницької ОДА  було розміщено голосування, де подоляни онлайн обирали логотип для області http://www.adm-km.gov.ua/?page_id=9125. З чотирьох варіантів найбільше голосів зібрала «Вишиванка», а слоганом став «Перехрестя стихій та історій».

Образ вишиванки містить в собі історичне минуле Поділля та відсилає до конкретного паттерну саме подільського орнаменту – такий використовували для вишивання  саме на Хмельниччині.

Слоган «Перехрестя стихій та історій» означає, що Хмельницька область –  земля унікальної природи, місце історичних подій та легенд, перетин багатьох торгових шляхів України.

https://www.facebook.com/BMTAgency/videos/1410730032271995/

https://www.youtube.com/channel/UCLeb16FJt3E1yAEHIz6HlWA

Розробка слогану та знаку – лише частина робіт перед початком рекламної кампанії. На сьогоднішній день готується бренд-бук і невдовзі буде розміщений на сайті ОДА. Розробник фірмового стилю – креативне агентство «Бюро Маркетингових Технологій» розмістить вишиванку на сувенірній продукції, туристичних об`єктах, дорожних знаках та вулицях міст і селищ області, тощо.

Роботи мають бути завершені до весни – у розпал туристичного сезону Хмельниччина має «перевдягнутися».

Зараз в Хмельницькій держадміністрації розробляють інвестиційний паспорт області, який вже буде зроблений відповідно до бренду області, що буде прямо впливати на її інвестиційну привабливість.

You may also like

Новини компаній

Кожна третя гривня з понад 1 трлн грн, залучених на підтримку держбюджету через ОВДП, інвестована ПриватБанком та його клієнтами

З початку повномасштабного вторгнення українські та іноземні інвестори вже інвестували у державні облігації України (ОВДП) ...

Leave a reply