Брендинг територій в Україні продовжується. «Бюро Маркетингових Технологій» http://marketingburo.com.ua/   розробило логотип та слоган для Хмельницької області.

В жовтні, на сайті Хмельницької ОДА  було розміщено голосування, де подоляни онлайн обирали логотип для області http://www.adm-km.gov.ua/?page_id=9125. З чотирьох варіантів найбільше голосів зібрала «Вишиванка», а слоганом став «Перехрестя стихій та історій».

Образ вишиванки містить в собі історичне минуле Поділля та відсилає до конкретного паттерну саме подільського орнаменту – такий використовували для вишивання  саме на Хмельниччині.

Слоган «Перехрестя стихій та історій» означає, що Хмельницька область –  земля унікальної природи, місце історичних подій та легенд, перетин багатьох торгових шляхів України.

https://www.facebook.com/BMTAgency/videos/1410730032271995/

https://www.youtube.com/channel/UCLeb16FJt3E1yAEHIz6HlWA

Розробка слогану та знаку – лише частина робіт перед початком рекламної кампанії. На сьогоднішній день готується бренд-бук і невдовзі буде розміщений на сайті ОДА. Розробник фірмового стилю – креативне агентство «Бюро Маркетингових Технологій» розмістить вишиванку на сувенірній продукції, туристичних об`єктах, дорожних знаках та вулицях міст і селищ області, тощо.

Роботи мають бути завершені до весни – у розпал туристичного сезону Хмельниччина має «перевдягнутися».

Зараз в Хмельницькій держадміністрації розробляють інвестиційний паспорт області, який вже буде зроблений відповідно до бренду області, що буде прямо впливати на її інвестиційну привабливість.

You may also like

Leave a reply