З початку карантину Vodafone Україна пропонує своїм абонентів встановлювати замість сигналів виклику спеціальне повідомлення – нагадування про запобіжні заходи. Десять тисяч клієнтів Vodafone вже підтримали інформаційну кампанію і встановили замість виклику повідомлення «Залишайся вдома».

За допомогою такого повідомлення можна нагадати оточуючим про те, що карантинні обмеження все ще діють і необхідно дотримуватися дистанції, дотримуватися правил гігієни та уникати відвідування публічних місць.

Якщо у абонента буде встановлений спеціальний GOOD’OK, всі хто йому зателефонує, почують інформацію: «Будь ласка, за можливості, залишайся вдома, мийте руки та обмежте суспільне життя. У випадку поганого самопочуття – обов’язково зверніться до лікаря. Vodafone бажає вам завжди залишатися в безпеці і буті здоровими».

Спеціальний GOOD’OK пропонується за символічну вартість – 1 копійка. Послуга буде підключена на 30 днів і за необхідності гудок можна відключити. Мова повідомлення – українська.

Щоб встановити інфо-гудок замість сигналів виклику, потрібно відправити SMS c кодом 19 на номер 700. Щоб той, хто телефонує, встиг прослухати інформацію до кінця, потрібно відповідати на виклик через 10 секунд – така тривалість інформаційного повідомлення.

Vodafone також безкоштовно надає своїм клієнтам передоплати на час карантину безлімітний доступ до соціальних мереж (Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest) і мессенджерам (текстові та графічні повідомлення в Viber, Telegram, WhatsApp, Skype та Snapchat). Щоб скористатися доступом до послуги Online pass, потрібно набрати комбінацію *316*1#. Послуга для безлімітного спілкування в соціальних мережах буде діяти протягом 28 днів з моменту підключення, після чого буде відключена. Перевірити статус послуги Online PASS можна за допомогою USSD команди *316*2#. Послуга online pass доступна для підключення клієнтам передплачених тарифних лінійок Vodafone Family, Vodafone RED Extra, Vodafone RED, Vodafone RED 2015 року, тарифів Vodafone Light + та Vodafone ZAHID. У тарифах Vodafone SuperNet Start/Pro/Unlim і Joice послуга Online PASS вже включена в пакет послуг відповідно до умов тарифу і не вимагає підключення. Детальніше про послугу – на сайті.

Про Vodafone

Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 23 країнах, має партнерські угоди з операторами 42 країн і надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в інтернет на 18 ринках. Станом на 31 грудня 2019 року Vodafone надає послуги близько 625 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 27 мільйону користувачів фіксованого інтернету. Більш детальна інформація на сторінці www.vodafone.com.

Vodafone Україна – провідна українська телеком компанія, яка надає послуги швидкісного інтернету 3G і 4G. Інвестиції Vodafone в період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015-2019 роках перевищили 25,4 млрд грн. На сьогоднішній день Vodafone забезпечує покриття 3G для 86% жителів України, і 4G для більш 71% жителів країни.

Рекордні інвестиції дозволили забезпечити технологічне лідерство і розвивати нові технологічні послуги – інтернет речей (IoT), технології та рішення для Smart City, аналітика великих даних, Mobile ID, Фінтех послуги, хмарні сервіси. В Україні послугами Vodafone користуються 19,7 млн клієнтів.

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Leave a reply