23 червня під час круглого столу Голова ДРС Ксенія Ляпіна презентувала сенсаційні результати аналізу витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання норм застосування реєстраторів розрахункових операцій.

Розрахунки проводились за допомогою Європейської методики – SME-test та стосувались витрат підприємців за перший рік впровадження РРО.

Нагадаємо, що Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 № 71-VIII введено обов’язкове використання РРО платниками єдиного податку ІІ-ІІІ груп (крім платників, що здійснюють продаж товарів на ринках і через засоби пересувної мережі).  Ці норми набирають чинності з 01.01.2016 – для II-ї групи, з 01.07.2015 – для платників єдиного податку IIІ-ї групи.

«За результатами розрахунків встановлено, що вартість впровадження РРО для ІІІ-ї групискладе – 4 мільярди гривень, а для ІІ-ї – 37 мільярдів гривень», – заявила Ксенія Ляпіна.

У обговоренні проблемних питань застосування РРО взяли участь народні депутати України Олександра Кужель, Тетяна Острікова, Андрій Журжій, представники бізнесу та їх асоціацій, експерти, а також представники засобів масової інформації.

Запровадження РРО не дасть позитивного фіскальний ефекту; збільшить вартість адміністрування бізнесу, що не сприятиме детінізації економіки; створить нерівні конкурентні умови для ведення підприємницької діяльності суб’єктами господарювання, бо чим дрібніший суб’єкт підприємництва, тим дорожче йому обходитиметься застосування РРО; державний бюджет зазнає значних втрат від адміністрування введення в експлуатацію РРО суб’єктами малого бізнесу на понад 53 млн. грн.; створить додаткові витрати на адміністрування та опрацювання відповідної звітності суб’єктів та здійснення контрольних функцій Державною фіскальною службою України; сприятиме додатковим корупційним ризикам (вибіркові перевірки, додаткові штрафи); не призведе до обмеження контрабанди та контрафакту, не виключає приховування готівки; знівелює суть спрощеної системи оподаткування. Про це йдеться у пояснювальній записці до аналізу витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання норм застосування реєстраторів розрахункових операцій.

Під час публічно-експертного обговорення також були представлені результати дослідження щодо міжнародної практики впровадження РРО, яке було проведене експертами Програми USAID «Лідерство в економічному врядуванні» (ЛЕВ).

Захід організовано за підтримки Програми USAID «Лідерство в економічному врядуванні (ЛЕВ).

Ознайомитись з розрахунками та пояснювальною запискою до аналізу витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання норм застосування реєстраторів розрахункових операцій можна в додатках.

Файли:

Пояснювальна_записка_РРО.docx
Розрахунок витрат.docx

Джерело: http://www.dkrp.gov.ua/info/4470

You may also like

Законодавство

Управління відходами видобувної промисловості гармонізують із законодавством ЄС

Кабінет Міністрів схвалив проект Закону «Про управління відходами видобувної промисловості», яким: – приводиться національна термінологія у відповідність ...

Leave a reply