Fozzy Group – одна з перших груп компаній в Україні, яка отримала дозвіл на розміщення європейської системи маркування продуктів NutriScore. Це спростить вибір Гостям наших торговельних мереж “Сільпо”, “Фора”, Thrash! ТРАШ! та Fozzy C&C на користь здорового та збалансованого харчування.

Навесні 2023 року маркування Nutri-Score з’явиться на 60 продуктах власних торгових марок Fozzy Group: «Премія», «Повна Чаша», Feels Good. Нова кольорова етикетка буде нанесена спочатку на делікатесну рибу, овочеву консервацію, снеки, морозиво, варення, джеми та деякі інші продукти. Упродовж наступного року етикетка Nutri-Score буде на всіх харчових продуктах вказаних торгових марок. Впровадження Nutri-Score дозволить нашим Гостям наочно порівняти поживну цінність продуктів, обрати найбільш здоровий продукт та зберегти свій час.

Що таке Nutri-Score?

Nutri-Score — система кольорового маркування, яка допомагає порівняти показники поживної цінності продуктів однієї категорії. Товари маркуються на лицевій стороні пакування.

Як працює Nutri-Score

Система маркування зображена у вигляді 5-колірної шкали: від темно-зеленого до червоного кольору. Кольори пов’язані з літерами від А до Е. Позначка «А» відповідає продуктам з кращою поживною цінністю, а «Е» отримують продукти, поживна цінність яких нижча. Таке кольорове маркування допоможе одразу визначити продукти, які можна їсти регулярно (зелений колір), а які менше підходять для збалансованого харчування та щоденного раціону (червоний колір). Nutri-Score завжди розраховується на 100 г (100 мл) харчового продукту.

Що потрібно знати про Nutri-Score

Науково обґрунтована система маркування поживної цінності для продуктів Nutri-Score була створена агентством охорони здоров’я Santé Publique France та затверджена урядом Франції у березні 2017 р. Також її використовують у Німеччині, Швейцарії, Бельгії, Люксембурзі, Нідерландах та Іспанії. Ще низка країн в процесі її запровадження.
Більше про Nutri-Score за посиланням

You may also like

Comments are closed.