По данным недавнего исследования eMarketer, молодые интернет-пользователи (13-17 лет) все меньше потребляют ТВ и текстовый онлайн-контент, проводя больше времени в социальных сетях и просматривая видео. Так, 35% представителей поколения Z меньше смотрит ТВ, а 22% проводят меньше времени с блогами по сравнению с прошлым годом. Другие 11% отметили, что проводят меньше времени на сайтах изданиях или в их приложениях. Среди представителей поколения в возрасте от 18 до 34 лет, 40% отметили, что потребляют столько же ТВ, как и в прошлом году, 35% отметили, что проводят перед ТВ-экранами меньше времени. По данным Nielsen за 4 квартал 2016, американские подростки в возрасте от 12-17 лет проводят 13 часов, 54 минуты в неделю за просмотром ТВ.
You may also like
«Моршинська» розвиває цифрове та ринкове інноваційне лідерство в Україні з впровадженням Microsoft Dynamics 365
IDS Ukraine, лідер ринку бутильованої води та напоїв, виробник відомих торгових марок “Моршинська” та “Миргородська”, ...
By Vlasnasprava
Як змінились алкогольні вподобання українців. Аналітика VARUS.UA
Віскі, щоб насолодитися смаком, вино для підняття апетиту, ігристе для святкування важливих дат – алкогольні ...
By Vlasnasprava
Ringostat запустив послугу з налаштування AI під бізнес для контролю розмов з клієнтами
Платформа Ringostat (частина групи IT-компаній Netpeak Group) оголосила про запуск послуги під назвою Ringostat AI ...
By Vlasnasprava
Жіноче обличчя бізнесу: які сфери обирають жінки та чому великий бізнес досі залишається “чоловічим”?
Після оновлення даних фінзвітності компаній за 2023 рік команда YouControl.Market детально проаналізувала скільки ж ФОПів ...
By Vlasnasprava