Дослідження «Політики в Instagram: ціна постів і правда про аудиторію»

Дослідження «Політики в Instagram: ціна постів і правда про аудиторію»

Видання «Букви» спільно з телеграм-каналом про моду, культуру і комунікаціях КФЛ ( «Київ Фешн Лаввз») презентували спецпроект про якість аудиторії зірок українського сегменту Instagram. У першій частині, опублікованій в п’ятницю, 26 липня, представлені підсумки аналізу сторінок політичних лідерів – Володимира Зеленського, Петра Порошенка, Святослава Вакарчука та Юлії Тимошенко.

Для професійного аналізу була використана спеціалізована аналітична система HypeAudito. На підсумкові оцінки впливають показники якості аудиторії та її активність.

Акаунту Володимира Зеленського була виставлена оцінка 99 зі 100. 88% підписників виглядають справжніми, майже 3% придбані мас-фолловінгом, а близько 8% виглядають підозріло. Більшість підписників – українці, а вірніше українки, у віці від 25 до 34 років. 75% аудиторії розмовляють російською, 16% українською. «З моменту оголошення своїх політичних намірів у новорічну ніч, Зеленський в Instagram виріс учетверо. Першочергово інтерес підписників нинішнього президента – подорожі. Друге – теж не політика. А мода і краса», – наголошується в матеріалі.

На другому місці «рейтингу» – Святослав Вакарчук. Його акаунт набрав 98 балів зі 100. «84% – підписників справжні, 11,5% – підозрілі. Абсолютна більшість – україномовні українки в тому ж віці, що й у Зеленського. Ось тільки туризмом вони цікавляться активніше підписників Володимира, а на другому місці у них фотографія, що опускає моду і красу на третю позицію», – йдеться в статті. До слова, багато коментарів під постами Вакарчука виглядають «несправжніми».

На третьому місці – акаунт Петра Порошенка (92 бали зі 100). Переломним для нього стало 1 січня 2019 року. Відтоді акаунт активізувався і виріс фактично вдвічі. 86% – справжні підписників, 10% – підозрілих. Найширший віковий сегмент – 25-34, але також проглядається помітний зсув до більш старшої групи. Російська мова переважає над українською – 44% проти 41%. «Присутність Петра Олексійовича в інтернеті, за яке відповідала група, за логікою, компетентних людей, можна назвати хаотичним і, місцями, дивним. Справа, швидше за все, в стратегії присутності, але автори останньої постійно йшли на компроміси. У підсумку, стратегія SMM-команди Петра Олексійовича виглядає як «батя, який попросив тебе зареєструвати, щоб грати в танки»: сьогодні ми про європейські цінності і стікерах в Телеграмі, а завтра пост ікони», – йдеться в дослідженні.

Четвертою виявилася Юлія Тимошенко. Її акаунт отримав оцінку 87 з 100. 81% аудиторії виглядає справжньою. Вікова сегментація нагадує ситуацію з Порошенком. Однак у мовному питанні своїх людей вона більше схожа на Зеленського. «Зростає Юлія Володимирівна рівномірно, але місцями бувають сплески активності. Наш улюблений – в тиждень виборів. Свідчити це може про одне – про різке вливання промо-бюджетів, що не є добре! Адже краще як? Краще – планувати довгостроково!», – відзначаються автори.

Крім цього, в статті вказані суми можливої рекламної інтеграції з акаунтами. Реклама на сторінці Вакарчука могла б коштувати приблизно 225 доларів, у Порошенка – аж 600. У Тимошенко – 150-200 доларів. Вартість у Зеленського дізнатися не вдалося через розміри сторінки.

З повною публікацією можна ознайомитися тут.

Оставить комментарий