Цього року, клієнти креативної агенції IAMIDEA, замість класичних привітань та  клієнтських новорічних подарунків отримали відео-листівку у якій вказано що весь новорічно-подарунковий бюджет буде перераховано до БФ “Діти Героїв”. Замість шампанського та шоколаду клієнти отримають величезну подяку від дітей, які постраждали від війни.

В агенції прийняли такий план дій, бо вважають більш доречним дарувати подарунки тим, кому зараз дійсно необхідна турбота та підтримка. 

“Таке рішення прийшло одразу, як тільки почалися розмови про новорічні подарунки клієнтам. Це завжди було такою собі традицією і всі це люблять, але зараз набагато важливіше не грати в “у кого оригінальніший гіфт-пак” а елементарно попіклуватися про тих кому реально потрібне хоча б маленьке новорічне диво. Ми спочатку не хотіли робити це публічно, але вирішили про це розказати, щоб закликати інших підтримувати ініціативу. В нас не надто великий бюджет на ці штуки, але якщо ми будемо не одні, то буде вже зовсім інша справа.” – розказав Ігор Фінашкін, засновник та креативний директор агенції.

Креативники також закликають інших колег та партнерів доєднуватися до інніціативи та перетворювати умовні “шампусіки та шпроти” на добру справу.

«Наш фонд опікується дітьми, які втратили одного або обох батьків внаслідок війни. Це їх перші свята без них, тому так важливо бути поруч. Ці кошти ми плануємо витратити на екстрену фінансову допомогу дітям» — коментує виконавча директорка БФ «Діти Героїв», Ганна Хоменко

You may also like

Суспільство

Яке завдання стоїть перед українським бізнесом у питанні працевлаштування ветеранів війни з інвалідністю? Головне з дискусії “Маніфест сильних”

21 березня у кінотеатрі Планета Кіно в ТРЦ “Блокбастер” відбулася панельна дискусія на тему адаптації ...

Comments are closed.