Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2024 р. № 171, якою визначено механізм функціонування, експлуатації, технічний супровід, перелік користувачів Державної системи онлайн-моніторингу та обсяг прав доступу для різних користувачів Державної системи, порядок взаємодії Державної системи, організаторів азартних ігор і Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей.

Функціональними можливостями Державної системи є:

1) безперешкодна цілодобова в режимі реального часу передача та прийом даних з можливістю обробки, обліку, накопичення та зберігання інформації про кожну операцію з прийняття ставки, повернення ставки, виплату виграшу (призу), здійснену виплату, інші операції, пов’язані з організацією та проведенням азартних ігор, форму розрахунків з гравцями та валовий дохід організатора азартних ігор;

2) контроль достовірності інформації;

3) створення цілодобового автоматизованого централізованого сховища даних, до якого надходить інформація від організаторів азартних ігор, що передається до Державної системи у неперсоналізованому вигляді, крім випадків, визначених Законом;

4) забезпечення доступу користувачів Державної системи до електронного кабінету після проходження ними процедури авторизації та автентифікації з використанням засобів ідентифікації, які дають змогу однозначно встановити особу та процедуру авторизації;

5) автоматизована фіксація всіх дій користувачів Державної системи (у тому числі з інформацією (даними), яка міститься в Державній системі);

6) забезпечення цілісності інформації під час її обробки, обліку, накопичення та зберігання, автентифікації походження інформації;

7) захист інформації, відомостей (даних), що обробляються в Державній системі, відповідно до вимог законодавства у сфері захисту інформації;

8) забезпечення конфіденційності персональних даних гравців;

9) реалізація функції державного нагляду (контролю) за діяльністю у сфері організації та проведення азартних ігор, у тому числі за обігом коштів, шляхом оперативного отримання повної і достовірної інформації про діяльність організаторів азартних ігор у режимі реального часу;

10) контроль загального відсотка виграшу гральних автоматів;

11) створення єдиного, стандартизованого інтерфейсу прикладного програмування для інтеграції із суб’єктами господарювання – організаторами азартних ігор для отримання інформації згідно із Законом;

12) ідентифікація операцій про прийняті та повернені ставки, виплачені виграші (призи), операцій з обміну коштів на ігрові замінники гривні, обміну ігрових замінників гривні на кошти, здійснені виплати та інші операції, пов’язані з організацією та проведенням азартних ігор, інформацію про які надіслано до Державної системи;

13) фіксація операцій у розрізі типу (внесення та повернення ставок, обмін коштів на ігрові замінники гривні або обмін ігрових замінників гривні на кошти, виплата виграшів), суми операції, форми здійснення розрахунків тощо;

14) ідентифікація грального закладу або веб-сайту, мобільного (програмного) додатка організатора азартних ігор;

15) контроль валового доходу організаторів азартних ігор у режимі реального часу, у тому числі контроль загального відсотка виграшу гральних автоматів;

16) взаємодія з реєстрами організаторів азартних ігор;

17) доступ організаторів азартних ігор до Реєстру осіб, яким обмежено доступ до гральних закладів та/або участь в азартних іграх;

18) дистанційне відключення гральних автоматів;

19) використання засобів контролю та захисту інформації Державної системи відповідно до вимог нормативно-правових актів;

20) інші функціональні можливості Державної системи.

Державна система ведеться державною мовою та функціонує цілодобово в режимі реального часу.

Джерело: Lexinform

You may also like

Законодавство

Виробник спиртного напою не може двічі оскаржити рішення органу сертифікації, але може скаржитися до Держпродспоживслужби

Набрав чинності наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Порядку оскарження рішень органів ...

Comments are closed.