Customer Development Marathon – Business Talk Forum

Customer Development Marathon – Business Talk Forum

15 спікерів || 3 дискусії || живий формат || кейси II нетворкінг

Процес створення та розвитку продуктів у багатьох компаніях займає багато ресурсів. Але часто результат не виправдовує очікування і продукт «не сприймає» кінцевий споживач. Найчастіше це пов’язано з низьким рівнем клієнтоорієнтованості продукту, коли в процесі розробки не враховуються інтереси та очікування користувачів. Як же уникнути цих проблем? Саме про це наш Business Talk Forum.

Подія пройде у комбінованому інтерактивному форматі. У 3-х тематичних секціях представлені найбільш актуальні та гострі теми, пов’язані з процесом створення та виведення на ринок клієнтоорієнтованих продуктів. Кожна секція буде проходити 1.5 години і буде складатися з 3 частин:

I. 30 хвилин – презентації спікерами практичних кейсів
II. 30 хвилин – питання спікерам від ведучих
III. 30 хвилин – питання спікерам від аудиторії

Також, усі присутні будуть мати змогу отримати експертний висновок від запрошених фахівців та прийняти участь у обговоренні практичних проблем.

IDEA. ANALYSIS. VALIDATION. (I)

Як підійти до дослідження ринку та визначити проблему, яка дійсно зачіпає інтереси клієнта ?
– Які “підводні камені” виникають на шляху до успішної валідації продукту і як нівелювати бар’єри?
– Як відбір потенційних клієнтів впливає на визначення бізнес-моделі?
– Як проводити експерименти з користувачами до інвестування в розробку продукту?
– Як ефективно використовувати внутрішній досвід та фідбек клієнтів? Де брати ідеї?
– Як побудувати ефективний та безперервний процес сustomer discovery & validation у компанії?

СПІКЕРИ:

CREATION. DELIVERY. LAUNCH. (II)

Що заважає клієнтоорієнтованості продукту, і як досягти “попадання в ціль” з першого релізу?
– Якою має бути комунікація з клієнтами при впровадженні нового продукту?
– Як просувати продукт на ринок без попередніх success stories?
– Як підготувати продукт до виходу на інші ринки?
– Як підтримати запуск нових продуктів з боку усіх команд? Якою має бути ефективна внутрішня комунікація у компанії?
– Як НЕ варто запускати продукт?

СПІКЕРИ:

  • Борис Бакланов – Product Designer Weblium
  • Вячеслав Аверін- Head of LeadGen Marketing Terrasoft
  • Олег Спірін – Chief Data Officer VARUS
  • Яна Зубар – Chief Business Development Omnicore
  • Дмитро Кан – Head of Search at AlphaSense, Inc. (Фінляндія),

SALES. FEEDBACK. INNOVATION. (III)

Які бізнес-процеси і підрозділи у компанії повинні бути залучені у процес продажів?
– Як збирати, аналізувати та використовувати зворотний зв’язок клієнтів, для розробки та поліпшення продукту?
– Як утримати фокус продукту при конфліктуючих запитах ринку?
– Як вимірювати рівень задоволеності продукту? Чим відрізняється Customer Satisfaction від Customer Success?
– Як комфортно провести клієнта по шляху «продаж -підтримка – customer success»?

СПІКЕРИ:

СПЕЦІАЛЬНІ ГОСТІ:

Алексей Мась – іноватор, ex-директор з іновацій Kyivstar, засновник Крафтовые соцсети.

ВЕДУЧІ

ПОДІЯ БУДЕ КОРИСНА

– керівникам компаній та підрозділів
– спеціалістам по роботі з клієнтами та управлінню клієнтським досвідом (у т.ч. Customer Success та Customer Support)
– продуктовим менеджерам та дизайнерам
– спеціалістам з продажів
– маркетологам
– аналітикам

…та усім зацікавленим у отриманні додаткових знань.

Кількість місць обмежена. Є можливість придбати квитки на місці події, але тільки за умови наявності вільних місць. Тому радимо не зволікати та купувати квитки онлайн заздалегідь.

КВИТКИ

1 квиток:1200 грн. на місці події та онлайн

ЗНИЖКИ

  • 2 квитки: 1 800 грн
  • 3 квитки: 2 500 грн
  • 4 квитки: 3 000 грн
  • 5 квитків: 3 500 грн

ПАРТНЕРИ:

Більше інформації про подію на вебсайті.

Оставить комментарий