15 спікерів || 3 дискусії || живий формат || кейси II нетворкінг
Процес створення та розвитку продуктів у багатьох компаніях займає багато ресурсів. Але часто результат не виправдовує очікування і продукт «не сприймає» кінцевий споживач. Найчастіше це пов’язано з низьким рівнем клієнтоорієнтованості продукту, коли в процесі розробки не враховуються інтереси та очікування користувачів. Як же уникнути цих проблем? Саме про це наш Business Talk Forum.
Подія пройде у комбінованому інтерактивному форматі. У 3-х тематичних секціях представлені найбільш актуальні та гострі теми, пов’язані з процесом створення та виведення на ринок клієнтоорієнтованих продуктів. Кожна секція буде проходити 1.5 години і буде складатися з 3 частин:
I. 30 хвилин – презентації спікерами практичних кейсів
II. 30 хвилин – питання спікерам від ведучих
III. 30 хвилин – питання спікерам від аудиторії
Також, усі присутні будуть мати змогу отримати експертний висновок від запрошених фахівців та прийняти участь у обговоренні практичних проблем.
IDEA. ANALYSIS. VALIDATION. (I)
– Як підійти до дослідження ринку та визначити проблему, яка дійсно зачіпає інтереси клієнта ?
– Які “підводні камені” виникають на шляху до успішної валідації продукту і як нівелювати бар’єри?
– Як відбір потенційних клієнтів впливає на визначення бізнес-моделі?
– Як проводити експерименти з користувачами до інвестування в розробку продукту?
– Як ефективно використовувати внутрішній досвід та фідбек клієнтів? Де брати ідеї?
– Як побудувати ефективний та безперервний процес сustomer discovery & validation у компанії?
СПІКЕРИ:
- Олена Найда – Product Interface Designer YouScan
- Дмитро Мельник – Product Owner MacPaw
- Анастасія Бурдико – Product manager PMLAB
- Галина Котова- CMO Portmone.com
- Марія Кудінова – Product marketing manager (ex- Competera Pricing Platform, ex-@Yandex)
CREATION. DELIVERY. LAUNCH. (II)
– Що заважає клієнтоорієнтованості продукту, і як досягти “попадання в ціль” з першого релізу?
– Якою має бути комунікація з клієнтами при впровадженні нового продукту?
– Як просувати продукт на ринок без попередніх success stories?
– Як підготувати продукт до виходу на інші ринки?
– Як підтримати запуск нових продуктів з боку усіх команд? Якою має бути ефективна внутрішня комунікація у компанії?
– Як НЕ варто запускати продукт?
СПІКЕРИ:
- Борис Бакланов – Product Designer Weblium
- Вячеслав Аверін- Head of LeadGen Marketing Terrasoft
- Олег Спірін – Chief Data Officer VARUS
- Яна Зубар – Chief Business Development Omnicore
- Дмитро Кан – Head of Search at AlphaSense, Inc. (Фінляндія),
SALES. FEEDBACK. INNOVATION. (III)
– Які бізнес-процеси і підрозділи у компанії повинні бути залучені у процес продажів?
– Як збирати, аналізувати та використовувати зворотний зв’язок клієнтів, для розробки та поліпшення продукту?
– Як утримати фокус продукту при конфліктуючих запитах ринку?
– Як вимірювати рівень задоволеності продукту? Чим відрізняється Customer Satisfaction від Customer Success?
– Як комфортно провести клієнта по шляху «продаж -підтримка – customer success»?
СПІКЕРИ:
- Roksolana Badun’ – Head of Customer Success PromoRepublic
- Катеріна Гордієнко – VP Customer Success YouScan
- Євгенія Кириленко – Head of CS Competera Pricing Platform
- Aліна Дикуха- Head of Marketing Communications СендПульс
- Сергій Кривошеїв – Product manager EVO.company
СПЕЦІАЛЬНІ ГОСТІ:
Алексей Мась – іноватор, ex-директор з іновацій Kyivstar, засновник Крафтовые соцсети.
ВЕДУЧІ
ПОДІЯ БУДЕ КОРИСНА
– керівникам компаній та підрозділів
– спеціалістам по роботі з клієнтами та управлінню клієнтським досвідом (у т.ч. Customer Success та Customer Support)
– продуктовим менеджерам та дизайнерам
– спеціалістам з продажів
– маркетологам
– аналітикам
…та усім зацікавленим у отриманні додаткових знань.
Кількість місць обмежена. Є можливість придбати квитки на місці події, але тільки за умови наявності вільних місць. Тому радимо не зволікати та купувати квитки онлайн заздалегідь.
1 квиток:1200 грн. на місці події та онлайн
ЗНИЖКИ
- 2 квитки: 1 800 грн
- 3 квитки: 2 500 грн
- 4 квитки: 3 000 грн
- 5 квитків: 3 500 грн
ПАРТНЕРИ: