Компанія Lenovo Group оголосила про рекордні результати за другий квартал 2021/22 фінансового року1 з історично максимальними рентабельністю та виручкою. Lenovo вдалося покращити показники рік до року — чистий прибуток компанії зріс на 65% і склав $512 млн, а маржинальність збільшилася на 0,7 пункти, що відповідає меті компанії збільшити показник удвічі за три роки. Дохід до сплати податків склав $742 млн, що на 58% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Виручка компанії сягнула $17,9 млрд, показавши зростання на 23% рік до року. Грошовий потік від операційної діяльності зріс вдвічі в порівнянні з аналогічним періодом минулого року та сягнув $1,6 млрд, водночас витрати компанії на дослідження та розробку (R&D) зросли на 60% внаслідок збільшення інвестицій у інновації.

Високі виробничі показники, інновації та чітке виконання цілей компанії лежать у основі покращень у всіх ключових підрозділах бізнес-групи, попри проблеми з постачанням комплектуючих на ринку. Прискорена цифровізація, інтелектуальна трансформація та швидке оновлення пристроїв, інфраструктури та застосунків сприяють довгостроковому та стабільному зростанню рентабельності компанії.

Компанія Lenovo Group і надалі працюватиме з високомаржинальними сегментами. Водночас компанія планує подвоїти інвестиції в R&D протягом трьох років, як було оголошено в першому кварталі 2021/22 фінансового року2. Така стратегія підтримує безперервну трансформацію компанії, розробку технологій і розвиток архітектури “Клієнт-Периферія-Хмара-Мережа-Інтелектуальні технології” (Client-Edge-Cloud-Network-Intelligence), щоб відповідати новим потребам користувачів.

Рада директорів компанії Lenovo визначила базовий прибуток на акцію в розмірі 8 гонконгських центів (8 HK$).

«Новий підхід до ІТ-архітектури Lenovo “Клієнт-Периферія-Хмара-Мережа-Інтелектуальні технології” набирає обертів і стає все більш популярним у галузі. Завдяки чіткому виконанню стратегії 3S3 (Smart IoT, Smart Infrastructure, Smart Solutions) у минулому кварталі ми досягли нових рекордів як у показниках чистого прибутку, так й у виручці. Наразі ми на шляху до збільшення чистого прибутку вдвічі за наступні три роки. Водночас наші інвестиції в дослідження та розробку (R&D) зросли майже на 60%, — коментує Ян Юаньцин (Yang Yuanging), Голова ради директорів і генеральний директор Lenovo. — Ми й далі будемо йти до нашої мети — подвоїти витрати на R&D протягом трьох років і надалі просувати інтелектуальну трансформацію, що базується на послугах».

Solutions and Services Group (SSG): швидке зростання та збільшення прибутків, що сприяє підвищенню рентабельності Lenovo Group

Група продовжує забезпечувати високу рентабельність і зростати на ринку, що швидко розширюється. У міру того, як технологічна архітектура стає складнішою, клієнтам необхідні досконаліші ІТ-послуги. У групі зазначають, що до 2025 року обсяг ринку ІТ-послуг становитиме понад $1 трлн. Також компанія очікує, що обсяг ринку “пристроїв як послуга” (device-as-a-service) становитиме $67 млрд до 2025 року.

Ефективність групи у другому кварталі 2021/22 фінансового року:

  • SSG показала значне зростання виручки, що сягнула $1,36 млрд (зростання на 30% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року). Виручка підрозділу SSG склала 7,3% від загальної виручки Lenovo Group при операційній маржі майже 21%.
  • Група збільшила кількість послуг із підтримки користувачів ПК й інфраструктури. Виручка від керованих послуг (Managed Service) зросла майже на 90% рік до року. Повторювані вертикальні рішення на базі інтелектуальної власності Lenovo розвиваються — виручка від проєктних сервісів і рішень (Project Services and Solutions) зросла на 22% у річному обчисленні.
  • Під час заходу Tech World, присвяченому інноваціям, група оголосила про еволюцію бізнес-моделі. Компанія запустила TruScale — портфель рішень, що поєднує всі “рішення-як-послуга” (Lenovo as-a-Service) і забезпечує користувачів усіма пристроями та хмарними рішеннями.

Плани на розвиток:

  • Lenovo продовжить стимулювати зростання виручки та рентабельності. Інтегруючи внутрішні ІТ-рішення в структуру SSG, група планує збільшити інвестиції у R&D і перетворити внутрішні цифрові можливості в рішення для користувачів.
  • Керовані послуги отримають нові платформи, інструменти та можливості виходу на ринок, щоб розширити портфель пропозицій “рішень-як-послуга” TruScale.
  • Враховуючи темпи відновлення сегмента для бізнесу, підрозділ має на меті збільшити проникнення рішень компанії на ринок.

Infrastructure Solutions Group (ISG): рекордний квартал і випередження темпів зростання ринку

У всьому світі продовжується модернізація інфраструктури інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), що сприяє створенню нових можливостей для зростання та розвитку бізнес-групи ISG. За прогнозами, до 2025 року ринок рішень для інфраструктури ІКТ складе $250 млрд, що зробить його таким же великим, як і ринок ПК.

Ефективність групи у другому кварталі 2021/22 фінансового року:

  • ISG відзвітувала про рекордну ефективність і високу виручку в розмірі майже $2 млрд, що на 34% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Рентабельність показала зростання на $24 млн рік до року. Фінансові показники бізнес-групи наближають її до рівня беззбитковості.
  • Група випереджає темпи розвитку ринку практично в усіх сегментах. Постачання хмарних послуг сягнуло рекордно високої виручки зі зростанням більш ніж на 50% у річному обчисленні. Виручка в сегменті рішень для підприємств малого та середнього бізнесу зросла на 20% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
  • У сегментах із вищою маржею виручка від систем зберігання даних зросла більш ніж на 50% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, продемонструвавши новий рекорд. Підрозділ високопродуктивних обчислень передав університету в Китаї найшвидший високопродуктивний комп’ютер, що працює на базі технології водяного охолодження Lenovo Neptune.

Плани на розвиток:

  • Група продовжить збільшувати інвестиції в сегменти, що швидко зростають, такі як периферійні обчислення, гібридні хмарні рішення та конвергенція хмарних мереж 5G.
  • Підрозділ також продовжить зміцнювати власні конструкторські та виробничі можливості для підвищення прибутковості, щоб досягти беззбитковості.
  • Мета групи — стати найбільшим і найнадійнішим постачальником рішень для ІКТ-інфраструктури у світі.

Intelligent Devices Group (IDG): впевнене зростання доходів і підвищення рентабельності, збільшення прибутку від бізнесу, не пов’язаного з ПК

Попит на персональні комп’ютери та інші інтелектуальні пристрої залишається на високому рівні. Це зумовлено відновленням попиту на ноутбуки для бізнесу та очікуваним збільшенням зацікавленості після запуску Windows 11. Згідно з ринковими звітами, обсяг сегменту ПК для бізнесу (за винятком Chromebooks) у попередньому кварталі зріс на 18% рік до року. Компанія Lenovo очікує, що попит на ПК у найближчі кілька років відповідатиме галузевим оцінкам — 340-355 мільйонів одиниць на рік. У той же час світовий ринок смартфонів дає великі можливості для розвитку. Разом із тим, за прогнозами, до 2025 року обсяг ринку Інтернету речей (IoT) зросте на 11%.

Ефективність групи у другому кварталі 2021/22 фінансового року:

  • Виручка зросла до позначки у $15,3 млрд, що на 21% більше рік до року. Рентабельність також зросла та сягнула $1,2 млрд — це на 34% більше проти аналогічного періоду минулого року.
  • Сегмент преміальних ПК продемонстрував високі темпи зростання: виручка пристроїв YOGA та робочих станцій зросла більше ніж удвічі. Виручка сегменту ПК для корпоративного використання зросла на 29% рік до року, а прибуток від продажів ПК для малого та середнього бізнесу зріс на 48% рік до року.
  • Цей квартал став найкращим для смартфонів: прибуток сягнув нового історичного максимуму — $89 млн, а виручка зросла на 27% у річному обчисленні — це рекорд за останні 15 кварталів. Усі регіони світу забезпечили значне зростання рентабельності — не лише на традиційних ринках Латинської та Північної Америки, але й у країнах Європи, Близького Сходу та Африки, а також в Азійсько-Тихоокеанському регіоні, що постійно розширюється. Виручка від продажів планшетів зросла на 20% рік до року, а аксесуарів — на 31%.

Плани на розвиток:

  • Lenovo й далі інвестуватиме в преміальні сегменти для підвищення рентабельності та середньої ціни продажу. Суміжні продукти, що не пов’язані з ПК, зокрема смартфони, планшети, пристрої для інтелектуальної співпраці та вбудовані обчислювальні системи сприятимуть подальшому зростанню цього сегменту.

Основні операційні показники й інвестиції в майбутнє

  • Група й надалі приділятиме велику увагу екологічному, соціальному та корпоративному управлінню (Environmental, Social, and Corporate Governance, ESG) в усіх підрозділах. У рамках щорічного ESG-звіту Lenovo встановила нові цілі щодо зменшення наслідків у зміні клімату. Компанія зобов’язалася видалити один мільйон тонн викидів парникових газів зі свого ланцюжка постачання до 2025/26 фінансового року4. Це дозволить скоротити викиди до 2030 року в рамках стратегії, затвердженої ініціативою науково-обгрунтованих цілей (Science-Based Targets Initiative). Крім того, компанія планує інтегрувати перероблені матеріали зі вторсировини в 100% продуктів до 2025 року. Також Lenovo перегляне цілі по соціальних показниках, щоб до 2025 року 27% керівних посад у компанії в усьому світі обіймали жінки (у порівнянні з 21% у 2020 році).
  • Lenovo Group нещодавно була відзначена за свої зобов’язання та роботу в екологічному, соціальному та корпоративному управлінні (ESG), отримавши найвищу оцінку за індексом корпоративної стійкості Hang Seng. Компанія вперше досягла рейтингу AA+ й отримала найвищий загальний бал серед представників індустрії високих технологій.
  • Після виходу на пенсію Джанфранко Ланчі (Gianfranco Lanci), корпоративного президента та головного операційного директора (COO), Lenovo оголосила Че Мін (Джаммі) Ту (Che Min (Jammi) Tu) керівником Групи компаній (Group Operations Officer). На своїй посаді він буде спиратися на сильні сторони компанії в галузі виробничої діяльності та вдосконалення ланцюжка постачання.

12021/22 фінансовий рік Lenovo триває з 1 квітня 2021 року по 31 березня 2022 року.

22 квартал 2021/22 фінансового року Lenovo тривав із 1 липня по 30 вересня 2021 року.

33S-стратегія — “розумний” Інтернет речей (Smart IoT), смарт-інфраструктура (Smart Infrastructure) та “розумні” вертикальні рішення (Smart Verticals).

42025/26 фінансовий рік Lenovo триватиме з 1 квітня 2025 року по 31 березня 2026 року.

Про компанію Lenovo:

Компанія Lenovo – світовий лідер у розробці та виробництві інноваційних технологічних рішень для дому та бізнесу. Lenovo – це стартова точка багатьох відкриттів для кожного.

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) – технологічна компанія з капіталізацією 50 млрд доларів США, що має представництва у 180 країнах. Lenovo входить до переліку найбільших міжнародних компаній Fortune Global 500, у якому у 2021 році посіла 159 місце і входить до 20 кращих (посівши 15 місце) компаній технологічного сектору, зазначених у списку. Утримуючи лідерські позиції протягом багатьох років, Lenovo надає всьому світу надійні, високоякісні, безпечні продукти й послуги, серед яких смартфони (в тому числі бренд Motorola), планшети, ПК (включаючи ігрову лінійку Legion та відомі бренди ThinkPad, YOGA), робочі станції, пристрої AR/VR, а також розумні рішення для дому та офісу. Рішення, розроблені Lenovo для центрів обробки даних нового покоління (ThinkSystem, ThinkAgile), створюють обчислювальні потужності та можливості, що змінюють бізнес і суспільство.

Lenovo працює над тим, щоб надихати всіх та будувати розумне майбутнє, де кожен може процвітати.

Підписуйтеся на наші сторінки в Facebook, Instagram. Інформація про компанію та продукцію також представлена на сайті Lenovo.ua.

You may also like

Leave a reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *