Функція автоматичного виклику екстрених служб у разі надзвичайної ситуації в дорозі.

  • Help Connect поєднує автоматичне визначення надзвичайної ситуації з функцією виклику екстрених служб;
  • Help Connect дозволяє підвищити безпеку мотоциклістів, велосипедистів і користувачів електросамокатів.

Секундна втрата концентрації за кермом електросамоката або мотоцикла може призвести до аварії. В одній тільки Німеччині понад 38 осіб щодня отримують серйозні травми внаслідок ДТП за участю двоколісного транспорту. Бувають випадки, коли людина, що потрапила в аварію, є єдиним її учасником і після падіння не здатна самостійно оцінити ситуацію та викликати допомогу. У цьому випадку на допомогу прийде нова функція від Bosch.

Help Connect отримує доступ до різних датчиків і гіроскопів, вбудованих у смартфон користувача, та автоматично визначає момент ДТП, використовуючи інтелектуальні алгоритми оцінки прискорень і положення в просторі. У разі надзвичайної ситуації додаток автоматично сповіщає екстрені служби та оперативно направляє їх на місце події. Рішення допомагає скоротити час очікування допомоги та потенційно врятувати життя. Наразі доступні два додатки – COBI.Bike від Bosch eBike Systems для велосипедистів і Calimoto для мотоциклістів.

«Ми активно працюємо над інтеграцією нашого інтелектуального рішення в інші додатки. За допомогою відповідних алгоритмів Help Connect хочемо перетворити персональні мобільні пристрої на янголів-охоронців, які рятують життя в будь-яких умовах – на дорозі, під час занять спортом або вдома», – коментує Голова Правління Bosch доктор Фолькмар Деннер.

Сьогодні функція Help Connect доступна в Австрії, Бельгії, Великобританії, Німеччини, Ірландії, Іспанії, Італії, Люксембурзі, Нідерландах, Франції та Швейцарії.

Одне рішення – потрійна користь

Help Connect поєднує автоматичне визначення аварійної ситуації з функцією виклику екстрених служб і персональною системою швидкого реагування. Наприклад, у додатках COBI.Bike і Сalimoto алгоритми визначення ДТП, за допомогою вбудованих у смартфон датчиків аналізують поздовжню та кутову швидкість, а також прискорення. Більшість сучасних смартфонів мають у своїй конструкції все необхідне для коректної роботи функції Help Connect. Перед поїздкою смартфон необхідно закріпити на кермі двоколісного транспортного засобу та запустити відповідну програму. Help Connect працює з усіма пристроями на платформах Android (від 6 версії та вище) та iOS (11 і вище).

У разі події функція використовує мобільні дані смартфона, надсилає до цілодобового кол-центру Help Connect інформацію про місцеперебування, серйозність удару, а також збережену раніше інформацію про особливості здоров’я користувача. Після цього співробітники кол-центру, які пройшли спеціальну підготовку, спробують зв’язатися з людиною, що потрапила в аварію. Наразі спілкування може відбуватися двома мовами – англійською або німецькою. Якщо особа не реагує на дзвінок, а інформація з датчиків свідчить про серйозне ДТП, оператор миттєво сповіщає екстрені служби. Опціонально оператор також може спробувати зв’язатися з близькими родичами та друзями потерпілого. Звичайно, користувач також може викликати екстрені служби самостійно в будь-який час.

Спеціально для мотоциклістів Bosch розробив автоматичну систему визначення ДТП, яка може бути вбудована в конструкцію самого мотоцикла. В цьому випадку функція Help Connect буде отримувати дані від блоку IMU (система гіроскопів, яка визначає переміщення та прискорення транспортного засобу в різних площинах), вбудованого в фірмову систему стабілізації Bosch MSC.

Bosch прагне зробити життя більш безпечним, тому працює над інтеграцією функції екстреного виклику в максимально можливу кількість продуктів, як власних, так і партнерів.

«Help Connect розроблялася як відкрита IoT-екосистема. Таким чином будь-який пристрій з необхідним набором датчиків може стати особистим янголом-охоронцем, – коментує доктор Деннер. – Наприклад, стартап Tocsen наразі інтегрує функцію Help Connect у захисний шолом. Також ми розробляємо власні інтелектуальні рішення для дому, що дозволяють інтегрувати функцію Help Connect. Наприклад, як доповнення до протипожежної сигналізації та системи захисту від проникнення. Ця функція також буде стежити за споживанням води в будинках майбутнього». 

Bosch Group є провідним постачальником технологій та послуг у світі. У компанії працює близько 394 500 працівнииків (станом на 31 грудня 2020 року). Продажі компанії в 2020 році за попередніми оцінками склали 71,6 млрд. євро. За видами діяльності, компанія поділяється на чотири бізнес-сектори: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари та Енергетика та Будівельні технології. Як провідний постачальник IoT, Bosch пропонує інноваційні рішення для «розумних будинків», промисловості 4.0 та автомобілів з Інтернет-підключенням. Компанія використовує свій досвід і знання у сфері сенсорних технологій, програмного забезпечення та послуг, а також власний хмарний сервіс, щоб стати єдиним постачальником мережевих і багатопрофільних рішень для клієнтів. Стратегічною метою групи компаній Bosch є забезпечення життя людей підключеними до Інтернету продуктами і рішеннями, які або містять штучний інтелект (AI), або були розроблені та виготовлені з його допомогою. Bosch покращує якість життя в усьому світі за допомогою інноваційних і надихаючих продуктів та послуг. Компанія Bosch створює технології, які «винайдені для життя». До складу Bosch Group входить компанія Robert Bosch GmbH та близько 440 дочірніх та регіональних компаній у 60 країнах. Світова мережа виробничих, інженерних та торгових мереж Bosch охоплює майже всі країни світу. Основою для майбутнього зростання компанії є її інноваційний потенціал. У 126 підрозділах компанії Bosch по всьому світу працюють72 600 співробітників у галузі досліджень та розробок, а також близько 30 000 розробників програмного забезпечення.

Компанію заснував Роберт Бош (1861-1942) у 1886 році у Штутгарті  як «Майстерню точної механіки та електротехніки». Особлива структура власності Robert Bosch GmbH гарантує Групі компаній Bosch підприємницьку свободу, що дозволяє здійснювати довгострокове планування і використовувати значну частку коштів для інвестування, забезпечуючи їй надійне майбутнє. 94% акціонерного капіталу Robert Bosch GmbH належить благодійному фонду Robert Bosch Stiftung GmbH. Контрольним пакетом акцій володіє Robert Bosch Industrietreuhand KG і виконує функції власника на підставі довірчого управління. Інша частина акцій належить родині Бош і Robert Bosch GmbH.

Додаткова інформація доступна онлайн на сайтах: : www.bosch.ua, www.bosch.com.

Вам також може сподобатися

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *