9-го лютого було презентовано найбільший в Україні маркетплейс із товарами перевірених продавців – Bigl.ua. Його вивели на ринок творці Всеукраїнського торгового центру в інтернеті Prom.ua, які мають успішний 8-річний досвід роботи на ринку електронної комерцїї України. З понад 500 тисяч компаній, які продають свої товари та послуги на Prom.ua, для роботи на Bigl.ua відібрано 4,5 тисячi найкращих. Критерії відбору: доведена якість обслуговування, завжди наявний асортимент товарів, перевiренi позитивні відгуки покупців.

Bigl.ua впроваджує нові стандарти на ринку електронної комерції – найкращі конкуруватимуть між собою за покупця. Коментуючи запуск, директор з маркетингу Prom.ua Олексій Філановський зазначає: “Маркетплейси в світі і в Україні – це крок до нової економіки, без регуляторів, закупівельників, менеджерів категорій – тих, хто визначає, що добре, а що погано; хто керує вподобаннями покупців. Маркетплейс максимально зближує продавців з покупцями – тут успішним стає той i лише той, хто продає найкращий товар і  якісно обслуговує клієнта”.

Сьогодні, на момент старту, на Bigl.ua – понад 5,5 мільйонів товарів. Це  принаймні у 25 разів більше, ніж у найвідоміших офлайн-гіпермаркетах України. “Ми зібрали продавців і товари різних цінових категорій – від  економ до преміум, з усіх регіонів України. Очікуємо, що вже за півроку у нашому асортименті буде не менше 10 мільйонів товарів та 2,5 млн унікальних відвідувачів на місяць” – поділився планами керівник маркетплейсу Bigl.ua Віктор Кириченко.

Кожну покупку на Bigl.ua застраховано на 3 тисячі гривень. Також створено службу контролю якості, яка за допомогою метода “таємний покупець” перевіряє роботу продавців, надає рекомендації у разі виявлення прогалин у сервісі та здійснює функції арбітражу у суперечливих ситуаціях.

Презентація

You may also like

Leave a reply