Vodafone Retail проаналізував вподобання покупців у перші два тижні осені. На цей період back-to-school традиційно припадає сплеск активності. Цього року найактивніші продажі були зафіксовані в таких містах: Київ, Харків, Львів, Чернігів, Одеса, Запоріжжя, Полтава, Дніпро, Херсон, Житомир.
Найбільше користувалися попитом смартфони нижнього цінового сегмента – до 3000 грн. А розподіл за моделями смартфонів-лідерів продажу в період back-to-school виглядає наступним чином:
- Nokia 3.1 Plus Dual SIM
- Samsung Galaxy A30
- Samsung Galaxy A10
Серед особливостей купівельної поведінки в перші два тижні осені варто відзначити інтерес до дитячих смарт-годинників. Окрім природного підвищення попиту на дитячі гаджети для безпеки в перші дні шкільних занять, вплинули на зростання покупок гаджетів акційна ціна на смарт-годинник Elari і пропозиція «Стартовий пакет Device M в подарунок». Акційні ціни й пропозиція діють до 30 вересня включно.
Середній чек при покупці телефонів склав 8877 грн, інші гаджети в середньому принесли 1828 грн на одну покупку.
Крім покупки смартфонів і гаджетів, клієнти магазинів Vodafone Retail активно користувалися послугами магазинів. Найбільш популярними стали поклейка захисного скла, послуга перенесення контактів і страхування придбаного гаджета на рік з послугою «Смарток».
В основі звіту – дані продажів у власній роздрібній мережі Vodafone Retail.
Про Vodafone
Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 24 країнах, має партнерські угоди з операторами 42 країн і надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в інтернет на 18 ринках.
Станом на 30 червня 2019 року Vodafone надає послуги близько 640 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 21 мільйону користувачів фіксованого інтернету. Більш детальна інформація на сторінці www.vodafone.com.