Компанія Adidas розпочала процес продажу бренду Reebok. Це в рамках розробки нової 5-річної стратегії.
Reebok та Adidas зможуть краще реалізувати свої можливості незалежно один від одного. Так вважає гендиректор Adidas Каспер Рорштед. Найближчими місяцями компанія докладатиме максимально зусиль для успішного майбутнього Reebok.
З першого кварталу актуального року підрозділ Reebok у фінансовій звітності буде подаватися як актив, що призначений для продажу.
Після закриття угоди Adidas зосередиться на посиленні позицій бренду на міжнародній арені спортивних товарів.
Інтерес до купівлі виявляють американська VF Corporation, що володіє брендами Timberland та North Face, китайський виробник спортивного одягу, взуття Anta Sports.
Новини про продаж Reebok з’являлися до пандемії. Тоді очільник Adidas сподівався на виручку орієнтовно до двох мільярдів євро.
Зараз угода може коштувати від 1 до 1,5 мільярдів євро.
В карантинний час Reebok постраждав більше за Adidas. Виторг Adidas впав на 33 відсотки у 2-му квартарі, а продажі Reebok – зменшились на 42 відсотки.
За матеріалами Inc