ПриватБанк розширює можливості сервісу страхування – відтепер клієнти, які придбали страхові поліси за допомогою банку, зможуть керувати полісами напряму через мобільний додаток чи веб версію Приват24.

Новий функціонал робить швидкою та зручною комунікацію зі страховою компанією – прямо у Приват24 можна онлайн заявити про страховий випадок, надати необхідні документи та отримати компенсацію від страхової  компанії. Також в Приват24 буде оновлюватися інформація про кожний крок розгляду заяви страховою компанію.

На сьогодні онлайн врегулювання у Приват24 доступне за основними видами страхування майна, здоровʼя, а також страхування кредитного ліміту, комунальних платежів та страхування від шахрайства.

You may also like

Новини компаній

Понад 300 000 українців вже відкрили картки «Кешбек «Зроблено в Україні» в ПриватБанку, щоб отримувати додатковий 10% кешбек за розрахунки

За перші дні від старту програм “Національний кешбек”  313 000 українців вже  відкрили в ПриватБанку спеціальні ...

Comments are closed.