ПриватБанк разом з відомими блогерами розпочав просвітницьку кампанію, щоб привернути увагу українців до правил платіжної безпеки і навчити протидіяти шахраям.
Антон Тимошенко, один із найвідоміших стендап-коміків в Україні, в легкій і зрозумілій формі розказує про найбільш поширені види шахрайства та дає поради, як їм запобігти.
Перший випуск присвячений соціальному інжинірингу – методиці психологічної маніпуляції, використовуючи яку, зловмисники змушують добровільно розголошувати конфіденційні платіжні дані. Ролик вже можна переглядати в YouTube, а список корисних “антишахрайських” відео поступово розширюватиметься.
Вікторія Губіна, маркетинг-директор ПриватБанку, розказала, що питання платіжної безпеки наразі як ніколи гостре: “Мільйони українців згуртувались, аби протистояти викликам, які несе війна, проте, буремні часи – на руку шахраям, і вони активізували свою діяльність. ПриватБанк дбає про своїх клієнтів, і ми щиро сподіваємось, що серія наших нових відео допоможе підвищити фінансову грамотність українців і тим самим захистити їх. Беремо і протидіємо!”
Цей та інші проекти банк реалізує в рамках своєї корпоративної соціальної відповідальності просвітницької роботи з протидії шахрайству та у співпраці з Національним банком України в рамках кампанії #шахрайгудбай. Знати і розуміти правила безпеки безготівкових та онлайн-платежів – це протидіяти шахраям, а саме шахрайство легше попередити, аніж боротися з його наслідками.