Платформа телефонії, колтрекінгу та наскрізної аналітики Ringostat (частина групи IT-компаній Netpeak Group) презентувала Ringostat Smart Phone — програму, призначену для роботи з дзвінками та лідами (потенційними клієнтами, які проявили цікавість до продукту або послуги) у CRM. Відтепер працівники можуть обробляти виклики та повідомлення в месенджери в єдиному застосунку.
За даними Ringostat, у багатьох компаніях близько 60-70% спілкування з клієнтами зазвичай відбувається телефоном. Проте цей процес не завжди зручний та швидкий.
Більшість програм для зв’язку можуть переважно лише телефонувати та приймати виклики. Через це менеджер не може легко зв’язатися з колегами та переводити на них дзвінки клієнтів. Персонал не знає заздалегідь, хто телефонує, та що цікавить потенційного покупця. Витрачає зайвий час на елементарні дії — набір номера, пошук угоди в CRM за клієнтом, що телефонує, тощо. Якщо ж покупці пишуть ще й в месенджери, співробітник має регулярно їх перевіряти чи постійно тримати відкритими.
Саме тому платформа презентувала Ringostat Smart Phone — програму, призначену для роботи з дзвінками та клієнтами у CRM. Через її інтерфейс можна телефонувати, листуватися з користувачами трьох месенджерів, переходити в угоди та контакти в CRM-системі тощо.
«Ще у 2019 році в нас з’явилося розширення для дзвінків у браузері Chrome — Ringostat Smart Phone. Але так ми сильно залежали від іншої технології. Тому поставили собі за мету стрворити саме окрему програму — таку, якою будуть хотіти користуватися. Ми ретельно продумали UX, проводили дослідження, брали відгуки у клієнтів. У підсумку маємо програму, в якій всі дії інтуїтивні і не потребують навчання. Від переведення дзвінка на колегу — до відповіді клієнтам з месенджерів», — говорить Олександр Максименюк, CVO і засновник Ringostat
Як працює програма
- Додаток дозволяє телефонувати одним кліком на номер телефону, розміщений на будь-якому сайті чи у картці контакту в CRM.
- Програма показує ім’я людини, яка телефонує — так можна одразу відповідно звернутися до потенційного покупця. Також ще до підняття слухавки відображається інформація про клієнта: сторінки товарів, які частіше за все відвідував користувач, місцезнаходження, запит, який привів до виклику, тощо.
- Якщо клієнти, які вже телефонували, зараз знаходяться на сайті — програма покаже це, включно з номерами телефонів. Так менеджер може звернутися до них в момент максимальної зацікавленості.
- Можна кількома кліками переводити виклики на інших працівників чи відділи. Менеджеру не треба для цього пам’ятати внутрішні номери співробітників чи вводити їх вручну. Колег можна швидко знаходити за рахунок пошуку.
- Є інтерфейс для листування з клієнтами, які пишуть у Viber, Telegram, Messenger. Менеджер бачить усі діалоги в єдиному вікні та може відповідати на них у самій програмі.
Ringostat — це частина Netpeak Group, українська платформа колтрекінгу, телефонії та наскрізної аналітики. У портфоліо клієнтів Ringostat понад 1300 компаній, серед яких Peugeot, Mercedes-Benz, Jooble, OLX. 120 топових digital-агенцій є партнерами Ringostat і використовують його в роботі щодня