Платформа колтрекінгу, телефонії і наскрізної аналітики Ringostat (частина групи IT-компаній Netpeak Group) презентувала рішення, яке допоможе українському бізнесу працювати навіть під час відключень.
У зв’язку з повномасштабною війною, українці постійно страждають через блекаути. А бізнесу доводиться в цей час ще й працювати. Зокрема зі складнощі стикаються компанії, які спілкуються з клієнтами телефоном. Адже кожен потенційний покупець, який не зміг додзвонитися, з високою ймовірністю піде до конкурента, та бізнес зазнає збитків.
При цьому підприємці нерідко користуються мобільним зв’язком або SIP-GSM-шлюзами, в які вставляються SIM-карти. Але в першому випадку компанія залежить від наявності мережі. А в другому — додатково навантажує і так перевантажені під час блекауту базові станції операторів. Через що можливість дзвонити і приймати дзвінки може взагалі пропадати.
Рішення, яке пропонує Ringostat, спрямоване на те, щоб забезпечити бізнес зв’язком у ці складні часи. В його основі лежить SIP-телефонія — тобто дзвінки через інтернет.
«Ми в Ringostat віримо в силу зв’язку. Тож вирішили запропонувати рішення для того, щоб бізнес навіть в складних умовах не був ізольованим від потенційних покупців. І хоча в Україні світло може іноді зникати, але наш обов’язок надавати якісний зв’язок клієнтам — завжди залишається», — говорить засновник Ringostat Олександр Максименюк.
Компанія продумала кілька альтернативних рішень для різних ситуацій.
У випадку відсутності зв’язку бізнес зможе використовувати для дзвінків онлайн-додаток Ringostat Smart Phone. Він дозволяє телефонувати одним кліком за номером на будь-якому сайті та у CRM. А під час вхідних викликів додаток показує менеджеру, де знаходиться клієнт, які сторінки сайту переглядав тощо.
Також користувач може розмістити на своєму сайті один віртуальний номер телефону замість декількох. Коли клієнти телефонують на такий номер, дзвінки можна спрямовувати одразу на декілька будь-яких номерів: міських, регіональних, формату 0800 тощо. Якщо один менеджер чи відділ не на зв’язку, виклик піде далі, поки не відповість той, хто має можливість.
На випадок відсутності інтернету компанія може отримати спеціальні sim-картки для мобільного телефону, що під’єднані до віртуальної АТС. Усі виклики будуть фіксуватися у звітах SIP-телефонії та CRM. Також це дозволяє прослухати аудіозаписи дзвінків і контролювати їх обробку.
На випадок відсутності світла можна вказати резервний номер телефона для дзвінків. Наприклад, міський чи номери декількох операторів. Ringostat незалежний від наявності світла, бо має сервери в різних дата-центрах з кількома джерелами живлення і потужними генераторами. На випадок повного блекауту є сервери в інших регіонах і країнах.
Телефонія буде корисною усім бізнесам, де спілкування з клієнтами хоча б частково відбувається телефоном — від продажів джерел енергії до онлайн-курсів.
Ringostat — це частина Netpeak Group, українська платформа колтрекінгу, телефонії та наскрізної аналітики. У портфоліо клієнтів Ringostat понад 1300 компаній, серед яких Peugeot, Mercedes-Benz, Jooble, OLX. 120 топових digital агенцій є партнерами Ringostat і використовують його в роботі щодня.