Підприємці щодня зіштовхуються з новими викликами спричиненими війною. Адаптація до них — це єдиний, часом складний, спосіб продовжити свою справу.
Для того, щоб ваш бізнес легше адаптувався до сучасних реалій і сприяв розвитку країни, запрошуємо на короткострокову навчальну програму «Бізнес в час війни: фандрейзинг, маркетинг і продажі».
Протягом трьох зустрічей ми допоможемо підприємцям знайти нові ресурси для підтримки діяльності бізнесу, опанування нових способів ведення маркетингу та підняття продажів під час війни.
Саме тому говоритимемо про:
- Адаптація до роботи в умовах війни;
- Реклама — нові виклики і можливості. Чому зараз і що змінилось?
- Соцмережі і складнощі просування в час війни — що потрібно знати.
- Соціальне підприємництво із програмою Google Ad Grants.
- Нові партнери, адаптація бізнесу, донори та програми підтримки для МСБ.
- Фандрейзинг і залучення інвестицій.
- Можливості малих громад для створення бізнесів в умовах війни.
Серед спікерів програми:
- Тарас Комаренко, засновник бізнес-школи Smart People;
- Іван Іванцов, спеціаліст з контекстної та таргетованої реклами в Inweb;
- Марина Свіст, Team Lead of SMM в Inweb;
- Вадим Гробовський, фахівець по роботі Google for Nonprofits;
- Олександра Іляшенко, керівниця центру Дія.Бізнес в Одесі;
- Петро Дарморіс, член правління УСА, тренер з програм організаційного розвитку та соціального підприємництва.
Вебінари відбуватимуться 27, 29 червня та 1 липня з 18:30 по 20:00 в онлайн-форматі.
Посилання на подію ви отримаєте після реєстрації.
Реєстрація за посиланням