Історія почалася з того, що

у грудні 2020 року до Buro.MT звернулася організація Alliance for Public Health, аби привернути увагу до тестування від іншої пандемії. Пандемії про яку наразі забувають говорити — про ВІЛ/СНІД.

Сьогодні рівень захворюваності на ВІЛ у країнах Східної Європи та Центральної Азії вище, ніж будь-де у світі.

Самостійно визначити симптоми вірусу неможливо. Вірус може довгий час жити в організмі та жодним чином не проявляти себе. Щоб дізнатися про нього, необхідно зробити аналіз.

«Зараз особливо складно говорити про інші хвороби, аніж коронавірус. Хоча ці хвороби не зникали, а лише випали з нашого поля зору. Завданням цього проєкту було звернути увагу на пандемію ВІЛ/СНІД та залучити людей до тестування. Світ змінився й медицина також. Експрес-тестування доступне, анонімне та швидке — його не слід боятися. Ми хочемо, щоб про це дізналися якомога більше людей»,— Client Director Buro.MT Мартиненко Анастасія.

Чого ми мали досягти?

  1. Покращити обізнаність цільової аудиторії про наявність та переваги експрес-тестування
  2. Створити зацікавленість суспільства та інтерес ключових груп до ВІЛ-тестування
  3. Через створення запиту стимулювати пропозицію та доступність експрес-тестів в аптеках

Як вирішували проблему?

До більшості аналізів люди ставляться, як до звичайної процедури. Але тестування на ВІЛ оточене упередженнями про складність, відсутність конфіденційності, небезпеки та тривалість процедури.

Сьогодні це вже у минулому.

Зараз тест на ВІЛ можна пройти не лише у закладі з тривожною назвою «Центр СНІДу». Тестування активно проводяться у приватних клініках, мобільних амбулаторіях, та, що маловідомо — навіть у себе вдома. Такий тест дуже важливий, адже люди, у яких виявлено вірус на ранній стадії, живуть довгим та повним життям.

Наша комунікаційна кампанія працює не лише на інформування проблеми, а з фундаментальними тригерами — стереотипами та страхами, що є головними перешкодами для тестування на ВІЛ. Цю соціальну ініціативу ми поєднали однією місією, ідеєю та хештегом — #тест_не_квест. Назва підкреслює суть кампанії: щоб пройти тест, не треба великих зусиль.

Тестування не кусається, воно потрібне та доступне — береш і робиш.

Тож ми…

  1. Розробили комунікаційну кампанію, що об’єднана однією місією та ідеєю
  2. Зробили стопмоушен-відео про легкість процедури експрес-тестування
  3. Розмістили нативні публікації про можливість експрес-тестування та посилили інформаційну кампанію за допомогою медіарозміщень
  4. Створили можливість ознайомитися з процедурою за межами соціальних мереж

Спрацювало?     ТАК!

За короткий проміжок часу нам вдалося привернути увагу достатньо великої кількості людей:

973500+ людей побачили публікації про тестування в Instagram

3525+ зберегли ці публікації у своїх Instagram-акаунтах

12 ЗМІ написали про соціальну ініціативу

Проєкт отримав величезну підтримку від багатьох користувачів, а також відомої української ведучої Поліни Нені та топ-моделі Елли Кандиби. Люди активно ділилися та розповідали про свій досвід та страхи, які були зруйновані.

Для тих, хто зацікавився, експрес-тест можна замовити тут

Buro.MT:
Алі Назар – Creative Director
Алі Ніна – Strategist
Ковтун Влад – Copywriter
Коломієць Анастасія – Account Manager
Кузьменко Поліна – Junior Designer
Мартиненко Анастасія – Client Director
Поп Сабіна – Junior Designer
Терещенко Олена – Public Relations Manager

Alliance for Public Health:
Гаврилова Інна – PR&Communications Manager

You may also like

Leave a reply