Відповідати вимогам ЄС – суттєво зменшити викиди СО2 до 2030 року малотоннажного і великогабаритного вантажного транспорту. Bosch, провідний світовий постачальник технологій і послуг, планує втілити стратегію екобезпечних перевезень для авто всіх класів.

Компанія проектує лінійку ефективних силових агрегатів: двигуни внутрішнього згоряння, акумуляторно-електричні моделі, паливні елементи.

Світ потребує дій, які зменшать еконавантаження на людей і довкілля. Трансмісії eCityTruck забезпечують малошумне водіння з 0 локальними викидами. Разом вони утворюють компактний модуль, що складається з електронної осі, яка об’єднує електродвигун, силову електроніку й трансмісію в компактному блоці, а також – модуль електроприводу (без трансмісії). Обидва рішення прості в інтеграції і можуть бути масштабовані для автомобілів до 7,5 тонн. Залежно від конструкції батареї вони забезпечують дальність поїздки до 200 кілометрів. Тобто більшість маршрутів доставки довжиною менш ніж 80 кілометрів на день легко можна проїхати на одній зарядці.

«Наші модульні рішення eCityTruck роблять електричні трансмісії економічними, компактними та ефективними», – зауважив Уве Гакстаттер, президент підрозділу Bosch Powertrain Solutions.

Bosch готує електричні фургони до виходу на масовий ринок.

Компаннія займається електрифікацікацією комерційного транспорту за межами міст. Приміром, eRegioTruck – рішення для трансмісії вантажівок середньої та великої вантажності, для міських і міжміських автобусів, а також авто особливого призначення. Вибір трансмісії відіграє вирішальну роль в організації економічного та ефективного транспортного сполучення в радіусі близько 250 кілометрів від міста, а також впливає на рівень шуму та локальні викиди СО2.

Електродвигун, інвертор і блок керування автомобілем є частиною цього системного рішення. Відповідно до типів з’єднань вузлів компактний електродвигун може поставлятися як окремий електричний блок у поєднанні з трансмісією або як активний компонент, інтегрований у жорстку вісь.

Перспективно зниження викидів CO2 в транспортних засобах, що прямують на далекі маршрути. Bosch пропонує різні варіанти силових агрегатів: дизельне пальне, природний газ, акумулятор чи паливний елемент. Вивчає технічні особливості використання водню у двигунах внутрішнього згоряння і ринок збуту технології.

Вантажівки вагою понад 40 тонн у майбутньому долатимуть відстань понад 1000 км. Bosch пропонує рішення – трансмісія eDistanceTruck, до якої належать як паливні елементи, так і гібридні приводи. Система паливних елементів виграє завдяки поєднанню дальності дії та швидкості дозаправлення. Якщо водень надходить з поновлюваних джерел, то паливний елемент працює без шкоди для клімату.

У регіонах з розвиненою інфраструктурою заправних станцій природного газу, компанія пропонує життєздатну альтернативу звичайним видам пального для магістральних маршрутів. У порівнянні з рідким пальним, природний газ виробляє менше викидів CO2 та твердих частинок. Bosch пропонує широкий портфель перевірених технологій на природному газі для різних типів транспортних засобів.

Дизельний двигун є найпопулярнішим для комерційного транспорту і найближчим часом так і буде. Переваги двигуна: високий ККД, пов’язані з цим економічні переваги, а також – високі показники продуктивності двигуна. Асортимент для дизельних двигунів Bosch містить компоненти для впорскування та подачі пального, керування двигуном і повітрям, а також – для очищення вихлопних газів. Компанія адаптувала їх для використання з синтетичним пальним.

Спільно з китайським виробником двигунів Weichai Power компанія Bosch першою збільшила ККД дизельного двигуна для вантажних авто до 50 відсотків – вагомі результати, враховуючи, що максимальне значення для вантажних автомобілів сьогодні становить 46 відсотків.

Bosch докладає систематичні зусилля щодо поліпшення дизельних систем для експлуатації на асфальтованих дорогах і по бездоріжжю.

Однією з особливостей нового двигуна є модульна система Common Rail від Bosch для комерційних авто з тиском упорскування до 2500 бар. Система забезпечує ефективне подання та впорскування пальногоона. Може бути масштабована та адаптована для двигунів розміром до 8 циліндрів. Залежно від сегмента ресурс двигуна становить до 1,6 мільйона кілометрів, а в режимі бездоріжжя – 15000 годин.

До того ж обробка вихлопних газів шляхом упорскування речовини, так звана селективна каталітична редукція (СКР), у системах Bosch має подвійне впорскування, що забезпечує скорочення викидів і робить дизельний двигун більш економічним. Система гнучко реагує на різні умови руху, наприклад, цикли з високим або низьким навантаженням, або холодний запуск, і ефективно знижує викиди оксиду азоту. Розрахована на низьку витрату пального.

За матеріалами піар-служби Bosch Automotive Aftermarket

You may also like

Leave a reply