На 17-му міжнародному форумі RE:MARK, який стартував 9 листопада і сьогодні завершує свою роботу, Vodafone представив маркетингові технології на основі Big Data аналітики.
Учасники форуму на прикладі реальних кейсів Vodafone познайомилися з можливостями і перспективами застосування великих даних у маркетингових дослідженнях. Експерти Vodafone поділилися досвідом і розповіли, які механізми потрібно застосовувати, щоб за допомогою великих даних швидко та чітко аналізувати сигнали і розуміти, як змінюються тенденції ринку, оцінювати ризики, робити прогнози в продажах і маркетингу.
Глобальний тренд переходу споживачів в онлайн є одночасно і причиною, і наслідком того, що більшість товарів, послуг і платежів стають цифровими. При цьому 70% онлайн покупок у світі здійснюються з мобільних пристроїв. Аналіз величезних масивів даних, які при цьому генеруються, допомагає у створенні найбільш актуальних пропозицій для клієнтів.
«Світова пандемія прискорила цифровізацію ринків. Щомісяця кількість пошукових запитів у мережі зростає в середньому на 1,5 мільярда. Це означає, що увага сучасного маркетингу також зосереджена на цифрових майданчиках і каналах комунікації. Кожен бізнес, орієнтований на споживача, зможе бути успішним, тільки якщо навчиться правильно аналізувати і використовувати дані, які вже є в його розпорядженні. На сьогоднішній день це найбільш точний спосіб створювати затребувані пропозиції для клієнтів і вести персоналізовані комунікації з ними », – зазначив Гліб Байбаєв, експерт з data driven рішень, Vodafone Innovation team.
Про Vodafone
Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 22 країнах, має партнерські угоди з операторами 48 країн і надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в інтернет на 17 ринках. Станом на 30 червня 2020 року Vodafone надає послуги більше 300 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 27 мільйону користувачів фіксованого інтернету. Більш детальна інформація на сторінці www.vodafone.com.
Vodafone Україна – провідна українська телеком компанія, яка надає послуги швидкісного інтернету 3G і 4G. Інвестиції Vodafone в період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015 році – 3 кварталі 2020 року перевищили 28,1 млрд грн. На сьогодні мережа 4G охоплює понад 81% населення країни.
Рекордні інвестиції дозволили забезпечити технологічне лідерство і розвивати нові технологічні послуги – інтернет речей (IoT), технології та рішення для Smart City, аналітика великих даних, Mobile ID, Фінтех послуги, хмарні сервіси. В Україні послугами Vodafone користуються 19 млн клієнтів.