Клієнти ПриватБанку можуть проходити обов’язкову по законодавству верифікацію чи актуалізацію власних даних за два кліка через додаток держпослуг Дія. Про це повідомив голова правління ПриватБанку Петр Крумханзл, відзначивши, що банк активно підтримує цей проект, який дозволяє разом будувати Україну мрії – країну інноваційних технологій.
“Представлена сьогодні командою Міністерства цифрової інформації технологія шеринга документів в оновленому додатку Дія дозволяє звести верифікацію клієнтів до автоматичної процедури. Будь-який наш клієнт може сформувати і передати банку електронний пакет документів за допомогою цього додатка. Два кліка. Нічого не потрібно нікуди нести”, – заявив Петр Крумханзл.
Відтепер для актуалізації даних в ПриватБанку клієнту треба лише відкрити документ в Дії та перегорнути на бік з штрихкодом. Після того, як менеджер банку сканує відповідний код, Дія автоматично запитує дозвіл та формує цифрову копію документа з електронним підписом та передає її банку. Також клієнти ПриватБанку відсьогодні можуть пред’являти цифровий паспорт замість оригіналу. Співробітник банка верифікує документ з Дії через QR-код.
Свого часу ПриватБанк першим в Україні оцифрував дані клієнтів, що дало значний поштовх розвитку сучасних банківських послуг. Для ідентифікації і верифікації банк сканує весь необхідний пакет документів клієнта, і далі в роботі використовується тільки електронні копії. До запуску шеринга документів, верифікацію клієнти банку могли проводити як в електронному вигляді в Приват24, так і офлайн у відділенні банку.
Мобільний додаток Дія було запущено в грудні 2019 року Міністерством цифровий трансформації у співпраці з ПриватБанком. 12 млн користувачів Приват24 можуть користуватися цифровими послугами держави без додаткових реєстрацій і підключень. Сьогодні майже 70% всіх користувачів Дії авторизуються через Приват24.