Vodafone Україна продовжує надавати своїм бізнес партнерам послуги, які допомагають оптимізувати роботу в умовах карантину. Зокрема, зріс інтерес бізнесу до використання в нових умовах великих даних – Big Data.
Використання Big Data має очевидні переваги: це розуміння поведінки покупців та статистика їх переміщення. І не тільки для ритейлерів: аналіз такої інформації відкриває безліч перспектив для інших сфер, наприклад, страхування. Тому оператор виступив партнером страхової компанії UPSK за цільовою розсилкою для таргетованої бази через Viber і SMS. Вибір її адресатів проводився за допомогою великих даних оператора.
Ізоляція під час карантину, обмежена робота транспорту й підвищені ризики – все це викликає чимало побоювань за рідних, особливо – старшого віку. Саме тому страхова компанія UPSK скористалася сервісом Vodafone Україна та поінформувала абонентів про один зі своїх продуктів – послугу «Турбота 24/7». Ця страхова програма створена для бажаючих подбати про своїх близьких, коли немає можливості бути поруч. У звичайних умовах йшлося про тих, хто у відпустці або працює за кордоном. В умовах карантину «Турбота 24/7» виявилася затребуваною більш широким колом людей.
За програмою застраховані можуть одержати підтримку кваліфікованих лікарів, записатися на прийом до лікаря і знайти потрібного спеціаліста – по телефону та онлайн (цілодобово у Viber, Telegram, WhatsApp). Знеособлена інформація Vodafone Україна допомогла налаштувати розсилку максимально точно, з огляду на поведінкові й демографічні критерії аудиторії.
«Ми націлювалися на тих, кому ймовірно може бути цікава така послуга. Це користувачі смартфонів, люди, які відвідують приватні клініки, купують в інтернеті, клієнти банків. За демографією – орієнтувалися на жителів великих обласних центрів, чоловіків і жінок, старших 25 років», – пояснює керівник відділу маркетингу і корпоративних комунікацій UPSK Олексій Махов. Результати розсилки, за його словами, перевершили очікування компанії. «Повідомлення показали дуже хороший CTR – індикатор переходу за посиланнями. Багато користувачів не тільки переходили по запропонованому посиланню, але й купували продукт».
«Великі дані можуть допомогти не тільки великому бізнесу, але й малому, середньому. Цей інструмент дає можливість швидко та чітко аналізувати сигнали і вловлювати мінливі тенденції ринку, допомагати в створенні затребуваних пропозицій для клієнтів, оцінювати ризики та робити прогнози в продажах і маркетингу, вести персоналізовані комунікації на масовому ринку. Із впевненістю можу сказати на досвіді наших бізнес-клієнтів: використовувати Big Data сервіси ефективно в будь-якій сфері. Будь-то ритейл, HR, фінанси чи будівельний бізнес… І страхування не виняток», – розповідає Андрій Федоров, начальник департаменту бізнес-ринку Vodafone Україна.
Vodafone Україна готовий ділитися цим досвідом і давати бізнес клієнтам нові можливості в розвитку їх бізнесу за допомогою сучасних підходів у роботі з великими даними. Замовити послугу можна за посиланням: https://business.vodafone.ua/ru/business/products-and-solutions/big-data
Про Vodafone
Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 23 країнах, має партнерські угоди з операторами 42 країн і надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в інтернет на 18 ринках. Станом на 31 грудня 2019 року Vodafone надає послуги близько 625 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 27 мільйону користувачів фіксованого інтернету. Більш детальна інформація на сторінці www.vodafone.com.
Vodafone Україна – провідна українська телеком компанія, яка надає послуги швидкісного інтернету 3G і 4G. Інвестиції Vodafone в період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015-2019 роках досягли рекордного на ринку показника в 25,4 млрд грн. На сьогоднішній день Vodafone забезпечує покриття 3G для 86% жителів України, і 4G для більш 71% жителів країни.
Рекордні інвестиції дозволили забезпечити технологічне лідерство і розвивати нові технологічні послуги – інтернет речей (IoT), технології та рішення для Smart City, аналітика великих даних, Mobile ID, Фінтех послуги, хмарні сервіси. В Україні послугами Vodafone користуються 19,7 млн клієнтів.