Як казав один мудрець, цілком ймовірно чех, “жодна пригода не починалась з наміру випити чаю”. Бренд Staropramen підтвердив це, презентувавши пригодницький чат-бот, історія в якому бере початок в 19 столітті на будівництві празької пивоварні, а завершується аж на цьогорічному Leopolis Jazz Fest.
Маючи на меті виділитися поміж партнерів джазового фестивалю та привернути увагу молодої аудиторії (18-35) до спонсорства, команди ABInBev Efes та Volta.One створили чат-бота з ігровою механікою в рамках комунікаційної стратегії “Джаз із нотками Праги”. За сюжетом активації, гравець має пройти захоплюючий шлях пивовара Staropramen – від побудови власного заводу до фурору на музичному святі Leopolis Jazz Fest. Протягом гри на учасника чекають несподівані зустрічі, подорожі в часі, цікавинки джазу та пивоваріння та, звичайно ж, розіграші призів! Окрім гри, чат-бот пропонує зробити світлину з тематичною фотомаскою та скористатися навігацією на Leopolis Jazz Fest.
Спробуйте свої сили в якості пивовара Staropramen – пройдіть джазовий квест за посиланням http://m.me/StaropramenUkraine
Информационная справка:
AB InBev Efes является одним из лидеров украинского пивоваренного рынка и является совместным предприятием крупнейшей в мире пивоваренной компании Anheuser-Busch InBev и крупнейшей пивоваренной компании Турции Anadolu Efes.
AB InBev Efes в Украине имеет три пивоварни в Чернигове, Харькове и Николаеве.
Портфель пивных брендов состоит из глобальных ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; международных ТМ: Hoegaarden, Leffe, Beck’s, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller; а также локальных ТМ «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь», «Жигулевское Оригинальное».