Дюссельдорф – «У другому кварталі компанія «Хенкель» знову продемонструвала високі результати діяльності і досягла чергових високих показників квартального обсягу продажу, відкоригованого операційного прибутку, рентабельності обороту та прибутку на привілейовану акцію. Успішному розвитку бізнесу компанії сприяла ефективна робота всіх трьох бізнес-підрозділів «Хенкель», – зазначив головний виконавчий директор компанії «Хенкель» Ханс Ван Байлен (Hans Van Bylen). «Обсяг продажу зріс суттєво і склав близько 5,1 мільярдів євро. Ми знову спромоглися збільшити показники відкоригованого операційного прибутку
* з урахуванням одноразових придбань, одноразових витрат та видатків на реструктуризацію
та відкоригованої рентабельності обороту. Зростання відкоригованого прибутку на привілейовану акцію відображається двозначним числом. Це вельми високий результат з огляду на надзвичайно складні ринкові умови».
«Ми вважаємо, що високий ступінь невизначеності та нестабільності ринкових умов залишиться незмінним протягом цього року. Скоріше за все, коливання валютних курсів триватимуть і надалі, отже у зв’язку з цим ми очікуємо, що на ринку споживчих товарів збережеться складна ситуація. Ми, як і раніше, докладатимемо всіх можливих зусиль, щоб продовжити успішний розвиток компанії та забезпечити реалізацію наших стратегічних пріоритетів», зауважив Ханс Ван Байлен.
«Ми підтверджуємо свій прогноз на 2017 фінансовий рік в цілому. Ми розраховуємо на те, що органічне зростання обсягів продажу складе 2 – 4 відсотки. Ми очікуємо, що відкоригована рентабельність обороту збільшиться і складе понад 17,0 відсотків а зростання відкоригованого прибутку на привілейовану акцію перебуватиме в інтервалі значень 7 – 9 відсотків».
Показники обсягів продажу та прибутку в другому кварталі 2017 року
У другому кварталі 2017 року обсяг продажу збільшився у номінальному вираженні на 9,6 відсотків порівняно з відповідним кварталом минулого року і сягнув чергової рекордної позначки на рівні 5 098 мільйонів євро. Частка позитивного ефекту від придбань та продажу активів у цьому зростанні склала 7,4 відсотка, що зумовлено, в основному, придбанням компанії «The Sun Products Corporation». В цілому коливання валютних курсів не позначились на показниках продажу. В органічному вираженні, без урахування різниць у валютних курсах та витрат і надходжень, пов’язаних з придбанням та продажем активів, обсяг продажу продемонстрував стабільне зростання у розмірі 2,2 відсотка.
Бізнес-підрозділ «Клейові технології» забезпечив суттєве підвищення органічного обсягу продажу у розмірі 3,4 відсотка. Обсяг продажу бізнес-підрозділу «Косметичні засоби» в органічному вираженні залишився на рівні відповідного кварталу минулого року. Бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» зафіксував впевнене органічне зростання обсягу продажу на рівні 2,1 відсотка.
Внесок ринків, що розвиваються, в органічне зростання обсягу продажу Групи знову перевищив середнє значення. Цей показник продемонстрував дуже високе зростання на рівні 4,7 відсотка. На розвинених ринках органічне зростання обсягу продажу склало 0,5 відсотка.
Працюючи в ринкових умовах, що постійно ускладнюються і характеризуються високим рекламно-інформаційним та ціновим тиском, у регіоні Західної Європи компанія зафіксувала незначне зменшення органічного зростання обсягу продажу на рівні -1,2 відсотка. У решті регіонів компанія спромоглася забезпечити органічне зростання обсягу продажу: у країнах Східної Європи обсяг продажу збільшився на 5,2 відсотка, в Африці та на Близькому Сході обсяг продажу збільшився на 1,1 відсотка. На ринках Північної Америки обсяг продажу збільшився на 3,2 відсотка. В країнах Латинської Америки зростання обсягу продажу склало 6,1 відсотка, а в Азійсько-Тихоокеанському регіоні обсяг продажу зріс на 4,8 відсотка.
Відкоригований операційний прибуток збільшився на 11,0 відсотка і склав 909 мільйонів євро. Позитивній динаміці цього показника сприяла ефективна робота всіх трьох бізнес-підрозділів компанії.
Відкоригована рентабельність обороту (EBIT margin) зросла на 0,2 відсоткового пункту і сягнула 17,8 відсотка.
Відкоригований прибуток на привілейовану акцію (EPS) збільшився на 10,7 відсотка з 1,40 євро до 1,55 євро.
Співвідношення чистого оборотного капіталу та обсягу продажу підвищилося на 0,1 відсоткового пункту і склало 5,2 відсотка.
Показники діяльності бізнес-підрозділів
Бізнес-підрозділ «Клейові технології» забезпечив у другому кварталі високе органічне зростання обсягу продажу у розмірі 3,4 відсотка. У номінальному вираженні обсяг продажу зріс на 3,5 відсотка і сягнув нового рекордного значення 2 370 мільйонів євро. Відкоригований операційний прибуток бізнес-підрозділу збільшився на 6,6 відсотка і сягнув 455 мільйонів євро. Відкоригована рентабельність обороту дуже суттєво зросла і сягнула чергового рекордного значення на рівні 19,2 відсотка.
Бізнес-підрозділ «Косметичні засоби» зберіг динаміку зростання обсягу продажу в органічному вираженні на рівні відповідного кварталу минулого року. У номінальному вираженні обсяг продажу збільшився на 0,9 відсотка і сягнув 997 мільйонів євро. Відкоригований операційний прибуток бізнес-підрозділу суттєво збільшився (на 4,3 відсотка) і склав 180 мільйонів євро. Відкоригована рентабельність обороту значно зросла до чергового рекордного значення 18,0 відсотка.
У другому кварталі бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» продемонстрував високе зростання обсягу продажу в органічному вираженні на рівні 2,1 відсотка. У номінальному вираженні обсяг продажу збільшився на 26,6 відсотка і склав 1 703 мільйони євро порівняно з відповідним кварталом минулого року. Відкоригований операційний прибуток бізнес-підрозділу збільшився на 22,2 відсотка і склав 298 мільйонів євро. Високі показники обсягу продажу та операційного прибутку значною мірою зумовлені придбанням компанії «The Sun Products Corporation». Відкоригована рентабельність обороту склала 17,5 відсотка.
Вигідні операції придбання, що сприяють подальшому зміцненню портфеля компанії
Завдяки успішному закриттю операцій з придбання глобального бізнесу «Darex Packaging Technologies» та «Sonderhoff Group» на початку третього кварталу компанія «Хенкель» забезпечила додаткове зміцнення свого бізнес-підрозділу «Клейові технології» і поповнила свій портфель технологій.
Високі показники діяльності у першій половині 2017 року
Вперше за всю історію компанії обсяг продажу за перше півріччя перевищив 10 мільярдів євро. Він збільшився на 11,5 відсотка і склав 10,162 мільярдів євро. В органічному вираженні, без урахування різниць у валютних курсах та витрат і надходжень, пов’язаних з придбанням та продажем активів, обсяг продажу продемонстрував стабільне зростання у розмірі 3,1 відсотка. Цього високого показника було досягнуто завдяки ефективній роботі всіх трьох бізнес-підрозділів.
Відкоригований операційний прибуток збільшився на 12,3 відсотка з 1 570 мільйонів євро до 1 763 мільйонів євро.
Відкоригована рентабельність обороту зросла з 17,2 відсотка до 17,4 відсотка.
Відкоригований прибуток на привілейовану акцію збільшився на 10,9 відсотка або на 29 євроцентів з 2,67 євро до 2,96 євро.
У першій половині 2017 року бізнес-підрозділ «Клейові технології» продемонстрував дуже високе органічне зростання обсягу продажу у розмірі 4,4 відсотка. Відкоригована рентабельність обороту характеризувалася дуже високим зростанням і сягнула 18,6 відсотка. Бізнес-підрозділ «Косметичні засоби» зафіксував позитивне органічне зростання обсягу продажу на рівні 1,1 відсотка. Відкоригована рентабельність обороту суттєво зросла і склала 17,4 відсотка. Бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» продемонстрував стабільне зростання обсягу продажу в органічному вираженні у розмірі 2,5 відсотка. Відкоригована рентабельність обороту склала 17,4 відсотка.
Станом на 30 червня 2017 чиста фінансова позиція компанії склала -2,342 мільярди євро (станом на 31 грудня 2016 року цей показник складав -2,301 мільярд євро).
Компанія підтверджує прогноз на 2017 рік
Компанія «Хенкель» підтверджує свій прогноз на 2017 фінансовий рік. розраховує на зростання органічного обсягу продажу у розмірі 2-4 відсотка, при цьому сподівається, що кожний бізнес-підрозділ продемонструє зростання органічного обсягу продажу у зазначеному діапазоні. Що стосується відкоригованої рентабельності обороту (EBIT), «Хенкель» очікує, що вона порівняно з минулим роком підвищиться і перевищить позначку 17,0 відсотків. Компанія «Хенкель» розраховує на те, що підвищення відкоригованого прибутку на привілейовану акцію (EPS) перебуватиме у діапазоні від 7 до 9 відсотків.
Цей документ містить твердження прогнозного характеру, що ґрунтуються на поточних оцінках та припущеннях, зроблених керівництвом корпорації Henkel AG & Co. KGaA. Для тверджень прогнозного характеру характерним є вжиття таких слів, як «очікувати», «мати намір», «планувати», «передбачати», «припускати», «вважати», «розраховувати на», «прогнозувати» тощо. Зазначені твердження жодним чином не слід тлумачити, як гарантії того, що відповідні очікування точно справдяться. Майбутня діяльність корпорації Henkel AG & Co. KGaA та її афілійованих компаній, а також фактичні результати, яких вони досягнуть, залежать від низки ризиків та невизначеностей і тому можуть суттєво відрізнятися від прогнозних заяв. Більшість зазначених факторів перебуває за межами контролю компанії «Хенкель», тому їх не можна заздалегідь оцінити з певним ступенем точності. До числа цих факторів можна віднести майбутні економічні умови, дії конкурентів та інших учасників ринку. Компанія «Хенкель» не планує та не зобов’язується вносити зміни у свої заяви прогнозного характеру.
Про компанію «Хенкель»
Компанія «Хенкель» провадить свою діяльність у світовому масштабі, маючи добре збалансований і диверсифікований портфель продуктів та рішень. Компанія утримує лідерські позиції на рівні всіх трьох бізнес-підрозділів як у споживчому, так і у промисловому сегменті завдяки своїм потужним брендам, інноваційним рішенням і технологіям. Бізнес-підрозділ «Клейові технології» компанії «Хенкель» є глобальним лідером на ринку клейових матеріалів і технологій у всіх сегментах цієї галузі в масштабах всього світу. Бізнес-підрозділи «Засоби для прання та догляду за оселею» та «Косметичні засоби» компанії «Хенкель» займають провідні позиції на багатьох ринках та у численних продуктових категоріях на глобальному рівні. Історія успіху компанії «Хенкель» налічує 140 років з моменту її заснування у 1876 році. Компанія «Хенкель» повідомила про досягнення у 2016 фінансовому році обсягу продажу в розмірі 18,7 мільярда євро та відкоригованого операційного прибутку на рівні 3,2 мільярда євро. Сукупний обсяг продажу продукції трьох провідних брендів компанії Loctite, Schwarzkopf та Persil склав понад 6 мільярдів євро. Чисельність працівників компанії «Хенкель» становить понад 50 000 осіб у всьому світі. Це команда захоплених своєю справою представників різних народів, об’єднана міцною корпоративною культурою та спільною метою – створювати цінність із дотриманням принципів сталого розвитку. Як визнаний лідер у сфері сталого розвитку, компанія «Хенкель» займає провідні позиції у багатьох міжнародних рейтингах та включена до знаних міжнародних індексів. Привілейовані акції компанії «Хенкель» входять до індексного кошика німецького фондового індексу DAX. З додатковою інформацією можна ознайомитися за посиланням www.henkel.ua.