Розвиток міжнародної діяльності в сфері мережевих енергетичних та будівельних технологій

  • „З придбанням Skyline Automation компанія Bosch підвищує свою технічну компетентність і розширює присутність на ринку
  • „Штефан Хартунг: «Це стратегічний крок на шляху до того, щоб стати постачальником комплексних рішень у сфері мережевих систем та обслуговування будівель»
  • Зростання за рахунок нових бізнес-моделей і послуг для підвищення зручності, надійності та енергоефективності

Bosch розширює свій міжнародний бізнес за рахунок комплексних послуг для комерційних будівель – стратегічного напрямку росту для сектора Будівельні технології та Енергетика. Climatec, дочірній підрозділ Bosch з головним офісом в США (Фінікс, штат Арізона), придбала компанію Skyline Automation. Ця компанія, що спеціалізується на автоматизованому управлінні будинками та інтеграції систем, пропонує послуги з монтажу та підключення різних інженерно-технічних систем у будівлях. Автоматизація управління будівлею дозволяє скоротити споживання енергії на 40%. Обсяг сукупних продажів компанії Skyline Automation, яка розташована в м. Кліфтон (Нью-Джерсі) і має в штаті всього 40 співробітників, в 2015 р. склав 12 млн доларів. Компанія Climatec, що пропонує послуги з управління будинками, була придбана Bosch в 2015 р. і до цього часу здійснювала діяльність тільки на заході США.

«Купуючи Skyline, ми зміцнюємо технічне забезпечення своєї діяльності в секторі будівельних технологій та енергетики, а також розширюємо присутність на північноамериканському ринку, який демонструє суттєве зростання», – заявив доктор Штефан Хартунг на прес-конференції в Штутгарті. Д-р Хартунг є членом ради директорів Robert Bosch GmbH і відповідає за сектор Будівельні технології та Енергетика. «Після придбання Climatec це наступний крок на шляху до того, щоб стати постачальником комплексних рішень в галузі мережевих систем та обслуговування будівель».

20161103mst_0220_img_h720

Мережеві рішення дозволяють впроваджувати нові бізнес-моделі та послуги

Мережеві технології відкривають перед Bosch безліч нових можливостей для діяльності в секторі будівельних технологій та енергетики, особливо в сфері послуг. За оцінками експертів світовий ринок технологій для інтелектуальних будівель, який сьогодні становить близько 6 млрд доларів, до 2021 р. виросте до 25 млрд, що означає щорічне зростання на 34%. «Послуги стають невід’ємною частиною нашого бізнесу. В майбутньому продаж будь-якого обладнання буде супроводжуватися продажем відповідного обслуговування», – сказав д-р Хартунг. Величезною перевагою Bosch є багатий портфель бізнес-рішень в галузі розробки та впровадження послуг для світу мережевих технологій, а також великий досвід в розробці програмного забезпечення і використанні датчиків. «Ми підключаємо автомобілі до будинків і створюємо цілі цифрові міста. Для подібних задач у Bosch є унікальний досвід і знання, накопичені в результаті роботи з пристроями самих різних типів».

Будівельні технології та Енергетика компанії Bosch включає в себе напрямки Термотехніка, Системи безпеки і Сервісні рішення, а також дочірні компанії Smart Home і Energy Storage Solutions. У 2015 р. оборот сектора Будівельних технологій та Енергетики склав 5,1 млрд євро.

Сервісні рішення: щорічне зростання обороту на 15%

Підрозділ сервісних рішень, створений на початку 2016 р. демонструє значне зростання. Близько 7600 співробітників забезпечують послуги зв’язку, дистанційний моніторинг будівель і промислових об’єктів, а також відповідають за підвищення рівня безпеки вантажних і легкових автомобілів на всіх етапах логістичних ланцюжків. Наприклад, служба Secure Truck Parking дозволяє забронювати через Інтернет місця під охороною для паркування вантажівок в пунктах відпочинку до виїзду на маршрут. Від імені виробників автомобілів відділ сервісних рішень надає службу автоматичних екстрених викликів eCall та консьєрж-сервіс. У 2015 р. відділ сервісних рішень Bosch відповів більш ніж на 120 млн звернень клієнтів в 14 країнах світу від імені більш ніж 1000 компаній – це на 30 млн більше, ніж в 2013 р. За прогнозами Bosch, зростання обороту Сервісних рішень становитиме близько 15 % на рік.

image001_img_h720

Розумні будинки: потенціал світового ринку складе 10 млрд євро

Розвиток мережевих технологій в розумних будинках робить життя простіше і позбавляє мешканців від нудних рутинних завдань. За прогнозами маркетологів, вже в 2017 р. потенціал світового ринку розумних будинків досягне 10 млрд євро. До 2020 р. такими інтелектуальними рішеннями будуть обладнані близько 230 млн господарств (тобто 15% всіх будинків в світі). З початку року Bosch об’єднала всю свою діяльність в цьому напрямку під дахом компанії Robert Bosch Smart Home GmbH. Компанія пропонує просте і надійне рішення для розумних будинків – систему Bosch Smart Home. На виставці IFA 2016 компанія Bosch представила свої нові продукти, включаючи мініатюрну камеру для кругового огляду приміщень і розумну димову сигналізацію, яка також спрацьовує в разі злому і вимірює параметри якості повітря.

Провідний постачальник інтелектуальних рішень для опалення

Bosch вже продала більше 210 000 одиниць продукції на основі мережевих технологій і стала основним постачальником інтелектуального нагрівального обладнання, яке забезпечує високу зручність, енергоефективність, безпеку і якість обслуговування. На порталі HomeCom фірми по установці обладнання можуть знайти детальну інформацію про нагрівальні системи за допомогою мережі, які придбали їх клієнти, включаючи список несправностей і їх можливі причини. Кінцеві користувачі можуть отримати точні відомості про свою систему опалення, а також дані про споживання і індивідуальні рекомендації по економії енергії. Спільно з British Gas компанія Bosch розробила мережеву службу Boiler iQ. Вона дозволяє British Gas цілодобово вести дистанційний моніторинг систем опалення своїх споживачів у Великобританії. Як тільки система реєструє проблему, вона автоматично направляє на смартфон користувача запит на візит фахівця. У той же час обслуговуючий фахівець отримує всі необхідні дані для усунення неполадки. На цьому ринку Bosch веде бізнес в трьох напрямках: системи опалення для житлових будинків, побутові водонагрівачі та системи опалення та кондиціонування повітря для комерційних і промислових будівель. У всіх цих сегментах Bosch демонструє впевнений розвиток і планує зростання з випередженням ринку.

Зростаючий ринок інтелектуальних технологій відеоспостереження: більше ніж просто зйомка

Сучасні камери не просто записують зображення: вони реєструють швидкість і напрямок руху, кольору і багато іншого. Охоронець, якому доводиться протягом багатьох годин спостерігати за відеорядом на декількох моніторах, легко може пропустити щось важливе. У такій ситуації корисно, якщо камери мають інтелектуальні функції і здатні самі привернути увагу охоронця, якщо хтось перелазить через паркан або викрадає твір мистецтва. Це можливо завдяки інтелектуальному аналізу відеоданих. Сучасні камери Bosch обладнані цією технологією в стандартній комплектації. Вони розпізнають грабіжників і багаж, залишений без нагляду, підраховують кількість людей в натовпі і включають сигнал тривоги у разі пожежі. Інтелектуальні алгоритми, на які спирається ця технологія, спершу використовувалися тільки в найскладніших і дорогих моделях камер, які ставили в таких критично важливих місцях, як аеропорти і урядові будівлі. В цьому році Bosch пропонує повний пакет аналітичних функцій (Essential Video Analytics) також в камерах середнього цінового сегмента, що робить це рішення привабливим для нових цільових груп, наприклад готелів і роздрібних магазинів. Така система швидко і легко обробляє величезну кількість відеоданих, витягуючи життєво важливу інформацію. Передача тільки значущих зображень істотно знижує вимоги до пам’яті та навантаження на мережу – а значить, і експлуатаційні витрати.

image004_img_w630

Група компаній Bosch є провідним світовим постачальником технологій і послуг. В 2015 році близько 375 000 співробітників (дані на 31 грудня 2015 р.) забезпечили продажі на суму більше 70 млрд євро. Діяльність Групи компаній Bosch ведеться за чотирма основними бізнес-напрямками: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари, Будівельні технології та Енергетика. До Групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і більше 440 дочірніх підприємств і регіональних компаній приблизно в 60 країнах. Разом із партнерами у сфері продажів і обслуговування компанія Bosch представлена майже в 150 країнах. Широка міжнародна конструкторська, виробнича і торгова мережі є основою для подальшого зростання компанії. У 2015 р. компанія подала заявки на отримання близько 5 400 патентів по всьому світу. Стратегічною метою Групи Bosch є створення продуктів і послуг у сфері Інтернету речей. Компанія Bosch підвищує якість життя за допомогою інноваційних технологій із широким спектром можливостей і розроблених для життя рішень, що надихають.

Компанію було засновано Робертом Бошем (1861-1942) в Штутгарті в 1886 р як «Майстерню точної механіки і електротехніки». Особлива структура власності Robert Bosch GmbH гарантує Групі компаній Bosch підприємницьку свободу, що дозволяє здійснювати довгострокове планування і використовувати значну частку коштів для інвестування, забезпечуючи їй надійне майбутнє. Дев’яносто два відсотки акціонерного капіталу Robert Bosch GmbH належать благодійному фонду Robert Bosch Stiftung GmbH. Контрольним пакетом голосуючих акцій володіє Robert Bosch Industrietreuhand KG і виконує функції власника на підставі довірчого управління. Інша частина акцій належить родині Бош і Robert Bosch GmbH.

Додаткову інформацію можна отримати на сайтах: www.bosch.ua, www.bosch.com і www.bosch-press.com.

You may also like

Leave a reply