За результатами перших 7 місяців 2017 року вже став одним з «найбагатших» на успішні краудфандінговие кампанії в історії українських стартапів.
Про це йдеться у прес-релізі Української асоціації венчурного капіталу та прямих інвестицій.
Згідно з даними дослідницького комітету Української Асоціації венчурного і приватного капіталу (UVCA) з початку 2017 року був запущено 35 кампаній на Kickstarter і Indiegogo – найбільш популярних світових краудфандінгових платформах.
Українські стартапи все частіше виходять на краудфандінговие платформи, в тому числі на найбільші в світі Kickstarter і Indiegogo. Їх мета – пошук перших клієнтів і замовлень, додатковий PR і аналіз ринку. При цьому є й більш досвідчені проекти, які мають в запасі кілька успішних кампаній для збору коштів.
Велика частина проектів (83%) зібрали необхідні суми. Станом на середину серпня 2017 року, українські проекти зібрали $1,9 млн, що в чотири рази більше загальної початкової мети.
Kickstarter – більш популярний серед українських розробників, 27 кампаній (77% з всіх проектів) були запущені саме на цій платформі в 2017 році. В свою чергу Indiegogo використовують в якості додаткового каналу для збору коштів. Так наприклад, стартапи Luciding, Senstone, Hushme практикували паралельний запуск промокампаній відразу на двох платформах.
«Очевидно, що проекти ретельніше готуються до виходу на краудфандінговие платформи: заздалегідь продумують PR стратегії і роботу з майбутніми Бекер – backers », – пояснює успіх українських кампаній Маріанна Ярош, голова дослідницького комітету UVCA.
Найбільш успішними кампаніями у 2017 році за критерієм співвідношення заявленої мети і зібраних коштів стали Jollylook (екологічна фотокамера для миттєвих знімків), яким вдалося зібрати $377 000 замість $15 000 заявлених спочатку; Senstone (модний кулон для перетворення голосових заміток в текст) – сумарно проект підняв $370 000; UGEARS Hurdy-Gurdy (унікальні механічні музичні моделі) – вдалося зібрати більше $290 000.
Источник: mind.ua