Сьогодні по всій мережі WOG з’явилась нова серія горняток, авторами дизайну яких стали українські діти. Колекцію створили спеціально до новорічно-різдвяних свят.
Ще восени WOG провів конкурс дитячих малюнків на зимово-різдвяну тематику.
Участь у ньому взяли майже 800 дітей з усієї країни. Оригінальні роботи трьох переможців, обрані шляхом публічного онлайн-голосування, компанія WOG перенесла на зимову серію своїх горняток.
Так, танцюючі сніговики шестирічної Влади зі Львова прикрасили найменше за розміром горнятко WOG CAFE. Олені у снігу семирічного львів’янина Романа стала основою дизайну для горнятка середнього розміру. А на найбільше горнятко нанесли малюнок13-річної Анастасії з Подільська — дівчинка з ягням.
«У WOG вже склалася добра традиція – до всіх свят розробляти тематичні горнятка. Наші клієнти вже знають про це і навіть чекають. Саме тому ми приділяємо дизайну святкових горнят виняткову увагу, адже пити каву із них завжди приємно. Цьогоріч процес створення дизайнів був особливим — до їхньої розробки ми залучили маленьких українців. І вкотре переконалися, наскільки наші діти талановиті! Діти, чиї малюнки стали символом новорічного настрою WOG, мріють аби горнятка з їхнім дизайном сподобались людям. Нехай наші святкові горнятка зігріють мільйон сердець і надихнуть на мільйон гарних справ та див», – говорить Олена Осипчук, директор з комунікацій WOG.
Придбати улюблений напій в горнятках з теплим дитячим малюнком можна по всій мережі АЗК WOG та WOG CAFE з 19 грудня до закінчення зими.
Довідка
ТОВ «ВОГ РІТЕЙЛ» управляє мережею автозаправних комплексів під брендом WOG, а також активно розвиває мережу WOG CAFE і WOGMARKET.
WOG CAFE – мережа кафе, в яку входять 387 об’єктів по всій Україні. З них 363 кафе розташовані на АЗК WOG, 14 – в поїздах «Інтерсіті», 1 кафе – в аеропорту «Київ» (Жуляни), 1 кафе – в аеропорту «Бориспіль», 1 кафе – в аеропорту Львова, 1 кафе в аеропорту Одеси та 4 міських кафе – в Києві та Львові.
У 2017 році мережа АЗК WOG (WOG CAFE) стала явним лідером серед мереж автозаправних станцій в категорії «кава», згідно з даними маркетингового дослідження в Києві міжнародної компанії Nielsen. Продажі кави в 2018-му році в мережі WOGсклали 30 млн. порцій. Крім кави, в меню мережі WOG CAFE представлені сніданки, закуски, хот-доги, фреш-сендвічі, салати, перші страви, десерти, гарячі й холодні напої.