Національний центр оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій видав розпорядження від 15 липня 2024 р. № 539/2344, спрямоване на покращення якості надання послуг мобільного зв’язку та доступу до мережі Інтернет в умовах планового, аварійного, незапланованого та/або вимушеного відключення електропостачання інфраструктури електронних комунікаційних мереж в умовах воєнного стану.
Виконання постачальниками електронних комунікаційних послуг зазначених у розпорядженні завдань забезпечить:
– роботу протягом 10 годин 100 % обладнання, яке забезпечує мобільний зв’язок та доступ до мережі Інтернет;
– роботу протягом 72 годин 100 % оперативно-диспетчерських служб, що здійснюють приймання та обробку екстрених викликів за телефонними номерами 101, 102, 103, 104 та єдиним номером виклику екстрених служб 112.
Також постачальники електронних комунікаційних послуг мають забезпечити об’єкти фізичної інфраструктури електронних комунікаційних мереж, за допомогою яких вони надають послуги, пересувними електрогенераторними установками або акумуляторними установками на перші 72 години роботи в умовах відсутності електропостачання.
Для забезпечення відповідного рівня якості послуг у разі відсутності електроживлення передбачено поетапне виконання завдань у часі, з досягненням 100% показників забезпечення до 1 лютого 2025 р.
Також зверніть увагу на Правові позиції Верховного Суду щодо кримінальних правопорушень, пов’язаних з війною, та збірник Воєнний стан. Всі нормативні матеріали, алгоритми дій, роз’яснення, корисні ресурси.
Джерело: Lexinform