Vodafone збільшив прибуток за результатами 2 кварталу 2019 року. Виручка компанії в квітні-червні цього року збільшилася в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року на 20,7% і склала 3,8 млрд грн.
Vodafone досяг зростання OIBDA на 13,8% в річному численні, за результатами 2 кварталу цей показник досяг 2 млрд грн. Маржа OIBDA стабільна, у другому кварталі вона склала 51,7%. Чистий прибуток компанії в 2 кварталі 2019 року сягнув 511 млн грн.
Основною причиною збільшення доходів Vodafone стало зростання кількості data-користувачів і споживання послуг передачі даних. Обсяги трафіку ростуть завдяки активності 4G-користувачів: так, 4G-клієнт Vodafone за результатами кварталу в середньому використав 7,7 ГБ трафіку на місяць. Це вдвічі більше, ніж використовують 3G-клієнти. Загальний обсяг інтернет трафіку в мережі Vodafone за рік збільшився вдвічі.
Також збільшилися доходи торгової діяльності в зв’язку з розширенням власного роздробу. На сьогоднішній день Vodafone Retail – один з найбільших рітейлерів у країні, торговельна мережа компанії сьогодні налічує близько 240 власних магазинів. Магазини Vodafone пропонують тільки сертифіковані товари: смартфони, різні гаджети, переносну електроніку, роутери, аксесуари. У магазинах також можна підключити будь-які послуги Vodafone і отримати кваліфіковану консультацію від експертів компанії.
Активне споживання стимулювали вигідні тарифи: лінійка тарифів Super Net з великим об’ємом інтернет-трафіку для клієнтів передплаченого зв’язку, тарифи для контрактних клієнтів компанії, а також збільшені пакети мобільного інтернету в бізнес тарифах компанії. У червні компанія також запустила новий молодіжний тариф Joice з безлімітним трафіком для топових мультимедійних майданчиків і сервісів. Тарифи Vodafone користуються популярністю у клієнтів і є одними з найдоступніших, про що свідчить найнижчий на ринку показник ARPU – 61 грн.
Зростання споживання стало можливим також завдяки активному розширенню покриття мереж швидкісного інтернету. У 2019 кількість населених пунктів України, охоплених 4G, збільшилася в 4 рази. На сьогодні мережа Vodafone доступна понад 62% українців і охоплює більше 4000 населених пунктів. Інвестиції компанії в розвиток інфраструктури з моменту початку будівництва мереж швидкісного мобільного інтернету за станом на 2 квартал 2019 склали 23,1 млрд грн.
Ще одним фактором збільшення виручки стало зростання доходів від послуг роумінгу внаслідок збільшення споживання послуг. У квітні минулого року Vodafone запропонував вигідні базові тарифи в 75 країнах світу, інтернет став доступним – 100 МБ інтернету в роумінгу і безлімітний месседжінг коштують 40 грн. Це сприяло суттєвому зростанню користування – за останній рік клієнти Vodafone почали користуватися інтернетом у роумінгу в 2,1 рази активніше. А кількість роумерів збільшилася на 18%. Цього року Vodafone продовжує робити роумінг ще більш вигідним – на початку червня перелік країн для вигідного роумінгу збільшився до понад 85 країн.
За результатами 2 кварталу 2019 року кількість клієнтів Vodafone в Україні залишається стабільною і становить 19,6 млн з невеликою тенденцією до зростання. Серед чинників зростання можна відзначити запуск в Україні послуги мобільного перенесення номера. У травні-червні 3657 клієнтів скористалися послугою, щоб перейти в мережу Vodafone зі своїм номером.
Про Vodafone
Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 24 країнах, має партнерські угоди з операторами 42 країн і надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в інтернет на 18 ринках. Станом на 30 червня 2019 року Vodafone надає послуги близько 640 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 21 мільйону користувачів фіксованого інтернету. Більш детальна інформація на сторінці www.vodafone.com.