Мережа супермаркетів VARUS завершила святковий марафон до свого 22-річчя, що тривав у вересні. Ювілей став нагодою подякувати клієнтам за довіру та розділити радість через акції, знижки і розіграші.
Протягом місяця святковий настрій панував у всіх містах, де є VARUS. У кожному магазині клієнтів чекали сюрпризи, вигідні пропозиції та можливість виграти цінні призи. Щотижня у вересні розігрувалося по 250 000 бонусів, і в результаті 10 тисяч клієнтів стали переможцями акцій на загальну суму 1 млн бонусних гривень. Крім того, найактивніші покупці мали шанс отримати технічний подарунок — 22 новеньких iPhone 16 Pro вже знайшли своїх власників.
У святкових пропозиціях взяли участь понад 346 тисяч унікальних клієнтів, які здійснили 843 тисячі покупок з акційними товарами. Загалом, за даними програми лояльності VARUS PERFECT, у період акції було реалізовано 1,64 мільйона одиниць продукції у 882 унікальних SKU.
Найбільший попит серед гостей мали:
- нішеві товари — 482 тис. шт.,
- гастрономія — 388 тис. шт.,
- цукрові вироби, чай та кава — 257 тис. шт.,
- молочні продукти та заморожені вироби — 189 тис. шт.
Середній чек із карткою Perfect у святковий період становив 336 грн (проти 329 грн у звичайний період), а кількість покупок зросла на 34 тисячі чеків, що відповідає приросту на 2 %.
«Для нас це не лише цифри, а доказ того, що клієнти довіряють VARUS і святкують разом з нами. Ми й надалі створюватимемо можливості для вигідних покупок і приємних сюрпризів», — наголосила директорка з маркетингу VARUS Анна Луганська.
За 22 роки VARUS пройшов шлях від першого магазину у Дніпрі до всеукраїнської мережі зі 118 супермаркетами та сучасним онлайн-сервісом VARUS.UA. І компанія продовжує розвиватися, щоб залишатися близькою та зручною для мільйонів українців.
Довідка
VARUS — національна мережа супермаркетів, представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році в Дніпрі, наразі загальна кількість — 115 супермаркетів у різних містах України та DarkStore в Києві. Мережа VARUS працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок VARUS.UA.















