В рамках XII міжнародної конференції PrivateLabel 2020, де взяли участь понад 300 власників і топ-менеджерів роздрібних мереж, а також компаній-постачальників з України та зарубіжжя, пройшло нагородження лауреатів однойменної національної бізнес-премії. ТОВ «Омега», що розвиває в Україні мережу супермаркетів Varus, отримало нагороду за внесок у розвиток власних торговельних марок.
Національна Премія PrivateLabel 2020 покликана відзначити високі досягнення і значний вклад рітейлерів у розвиток напрямку ВТМ та взаємодію зі споживачами. В якості критеріїв успішності при відборі переможців в номінаціях враховувалися питома вага ВТМ всередині категорії, приріст категорії, маржа, оборотність, зростання продажів в одиницях, грошовий оборот і частка в групі.
Портфель private label торгової мережі VARUS наразі включає 4 основних торгових марки.
«Varto» (близько 600 SKU) – це товари високої якості від надійних вітчизняних і закордонних виробників, які виготовляються спеціально для клієнтів мережі. Їх ціна в середньому на 20% нижча, ніж у відомих аналогів. Але при цьому до споживчих властивостей і безпеки товарів Varto компанія пред’являє високі вимоги. Перед тим, як потрапити на полиці, продукція проходить ретельний вхідний контроль. Перевіряються умови транспортування; наявність всіх дозвільних документів, що підтверджують якість та безпеку продукції; відповідність маркування, термінів придатності, наявність необхідної інформації про продукт, тощо. Кожен продукт проходить перевірку в державних лабораторіях. До лінійки Varto входять товари food і non-food-категорій в середньому ціновому сегменті включно із суббрендами:
Varto Soft (продукція для особистої гігієни);
Varto Clean (засоби для миття, чищення та інші товари, які допомагають підтримувати чистоту);
Varto Kids (товари для дітей). Оскільки окремі позиції Varto Kids призначені для дітей від 6 місяців, у VARUS наголошують, що до цієї марки ставляться з особливою увагою.
«Вигода» (близько 550 SKU) – товари економ-сегменту, розраховані, в першу чергу на запит клієнтів, що мають високу чутливість до ціни і саме її враховують як основний критерій вибору. Тим не менше, в плані якості та споживчих властивостей, до товарів під маркою «Вигода» рітейлер так само висуває суворі вимоги і ретельно ставиться до відбору виробників. Це одна з головних причин, через які продукція цієї ТМ найбільш популярна серед клієнтів VARUS порівняно з іншими ВТМ мережі.
«Чиста Вигода» (близько 360 SKU) – товари першої ціни у категорії non-food. За позиціонуванням ця марка близька до лінійки «Вигода» і по суті являє собою її логічне продовження.
BOHEMA (близько 130 SKU) – «наймолодша» ВТМ від VARUS, під якою випускаються чоловічі та дитячі шкарпетки, а також жіночі колготки, що за якістю не поступаються іменитим брендам.
«Отримання нагороди національного рівня і визнання експертами вкладу, який наша компанія робить у розвиток напрямку private label – приємна подія, яка надихає. Вкупі з лояльністю клієнтів VARUS, це ще один доказ того, що наші ВТМ є гідною альтернативою іменитим брендам», – зазначив директор управління розробки власних торгових марок Сергій Чорний.
Про мережу
VARUS – національна мережа супермаркетів, представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився в 2003 році в Дніпрі. На кінець грудня 2020 року торгова мережа налічує 101 супермаркет.