1 липня в київському івент-холі Inveria пройшло ток-шоу “ЗНО з КСВ”, в ході якого компанії презентували програми корпоративної соціальної відповідальності
Програми корпоративної соціальної відповідальності вже давно стали хорошим тоном серед підприємців. Все більше бізнесів зосереджується не тільки на зароблянні грошей, але і на більш благородні цілі. Компанії включаються в програми з благодійності, екологічні проєкти, захищають права споживачів, борються за чесну конкуренцію, розвивають наукові і соціальні напрямки, допомагають незахищеним верствам населення. І продовжують це робити навіть під час пандемії.
Про те, які програми КСВ реалізують великі компанії в Україні, можна було дізнатися в ході ток-шоу “ЗНО з КСВ”, організованого в перший день липня журналом “Власть денег” у івент-холі Inveria. Журнал щорічно публікує рейтинг “Топ-25 програм КСВ”, а в цьому році вирішив влаштувати ще і своєрідний іспит — представникам компаній довелося не тільки презентувати свої програми, а й захищати їх перед “приймальною комісією”, відповідаючи часто на незручні запитання. ЗНО з КСВ”
Здати іспит з КСВ зважилися:
- Маріанна Ковеня, куратор благодійного фонду FAVBET Foundation;
- Аліна Матковська, керівник відділу корпоративних комунікацій “PepsiCo Україна”;
- Людмила Новак, начальник управління комунікацій “Інтерпайп”;
- Ксенія Сікорська, директор департаменту маркетингу ПУМБ;
- Лариса Тищенко, старший менеджер з комунікацій “ТЕДІС Україна”.” задавали і з залу
До складу приймальної комісії увійшли:
- Ірина Новікова, заступник міністра економіки України;
- Марина Саприкіна, голова правління Центру “Розвиток КСВ”, сертифікований експерт з КСВ, Executive MBA;
- Олег Панюта, журналіст, ведучий інформаційного тижневика “Сьогодні. Підсумки” на каналі “Україна”
- Ольга Сантарович, шеф-редактор видавничої групи «Картель»,
- Наталія Бойко, генеральний директор AMS Agency.
Модератором заходу стала телеведуча Ксенія Смірнова.
У кожного доповідача було 5 хв. на презентацію свого проєкту, проте укластися в цей час виявилося непросто — кожен з представлених кейсів був досить обʼємним. “Картель”
Після презентацій програм і відповідей на запитання, які задавали як члени журі, так і глядачі, доповідачкам довелося ще трохи понервувати — приймальна комісія вирішувала, чи здали вони іспит. Але всі проєкти були настільки переконливі, що сумнівів у журі не виникло — кожна компанія “здала” і отримала памʼятну статуетку.
Ірина Новікова вручила нагороду БФ Favbet Foundation. “Ми дуже багато говоримо про цілі сталого розвитку ООН, але це все теоретично. Моя улюблена ціль — це партнерство. Без партнерства, без поєднання ресурсів держави та приватного бізнесу, досягти цих цілей неможливо. Ваші проєкти мотивують, надихають, дають сили працювати далі”, — підкреслила вона.
Ольга Сантарович зазначила, що їй як представнику журналу “Власть денег” найближче банківська тема, тому вручила нагороду представниці банку ПУМБ: “Уміння не тільки вистояти в кризу, але і наростити клієнтську базу, при цьому допомагаючи клієнтам і суспільству, гідно самих високих оцінок”.
Нагороду від Олега Панюти отримала компанія “PepsiCo Україна”: “Екологія — це про те, що чекає нас усіх, якщо ми не візьмемося за голову. Якщо ми хочемо жити в світі, який малюємо в уяві, а не в тому світі, який оточує нас сьогодні “.
Марина Саприкіна зазначила освітній проєкт від “Інтерпайп”: “Моя улюблена мета сталого розвитку — це освіта. Тому мій вибір очевидний. Ви робите дуже важливу справу. Допомагайте і далі розвивати СТЕМ-освіту в Україні”.
Наталія Бойко вручила нагороду компанії “ТЕДІС Україна”: “Велика радість спостерігати, як змінюється наш бізнес. Усвідомлення необхідності соціальних проєктів своєю корпоративною відповідальності — це важлива частина нашого майбутнього”.
Але на цьому нагороди не закінчилися. Після презентації всіх доповідей вибрати свого фаворита серед програм КСВ могли глядачі в залі, а також глядачі онлайн-трансляції, яка велася на сторінці сайту “Деловая столица” у Facebook. Переможцем глядацького голосування стала екологічна ініціатива “PepsiCo Україна”. “Значить, у нас є підтримка. Значить, люди готові жити в чистій країні. І разом ми це зробимо — крок за кроком, за допомогою змін, які ми почнемо з себе. Культура живе в голові!”, — зазначила Аліна Матковська, приймаючи нагороду з рук голови правління Видавничої групи «Картель» Ірини Асман.