Українські онлайн магазини та підприємці, що продають товари через інтернет, можуть власноруч підключатися для програми лояльності ПриватБанку “Привіт”, пропонувати акційні пропозиції для понад 15 мільйонів користувачів Приват24 та керувати знижками для покупців через зручний сервіс Маркетингу.

Створити новий канал просування товарів на платформі “Привіт” та керувати власними акційними пропозиціями можна власноруч в “Приват24 для бізнесу”. Для цього треба створити пропозицію для ваших клієнтів, підключити LiqPay на сайті для створення інтернет акції. Далі залишається створити  унікального героя промо акції, та придумати крутий слоган кампанії. Слідкувати за результатами акції можна в кабінеті Маркетингу “Приват24 для бізнесу”.

Програма лояльності “Привіт” – перша на банківському ринку інтелектуальна персоналізована програма лояльності, що дозволяє клієнтам банку користуватися найбільш цікавими, “найтвоїшими” пропозиціями від провідних бренді. Наявні пропозиції знижок від партнерів програми лояльності можна завжди знайти в меню “Привіт” мобільного застосунку чи веб версії Приват24. Liqpay є провідним українським сервісом для здійснення інтернет-платежів.

You may also like

Вебінари

Запрошуємо на практичний вебінар «Microsoft Dynamics 365 Business Central – стратегічний інструмент CFO при інтеграції українських компаній в міжнародне бізнес-середовище»

Вебінар відбудеться під час наймасштабнішої події у сфері фінансів – 22 Щорічного Форуму Фінансових Директорів ...

Comments are closed.